poolparty

Bilden är snodd rakt av från Alvas blogg!!
Igår innan jag åkte till stan var jag på poolparty hos Sofia som bor i Nackaaa. När jag sa det till mamma så blev hon lite fundersam ''eehmm.. ska ni bada i en swimmingpool?.. nu?.. när det är snö?'' men det var en innomhuspool såklart haha. Det var supermysigt och jag saknar ma guurlzz. Jag vill kunna sätta mig ner med dom och bara praaataa om allt, nu hann jag inte det tyvärr. Jag älskar er mest, vad jag än gör så är ni alltid mina bääzzor! I ♥ U guys.

Hanna //

Hahaha din mamma verkar skit skön juu!!!

Skrivet 2012-01-05 kl. 18:43:03
Pau //

Tjena Zara! Grym blogg du har.

Vill du fortfarande bli en "känd" sångerska? :)

Skrivet 2012-01-05 kl. 22:12:27
URL: http://kellypauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0