Onödigt inlägg

Vera, eller vad du nu heter, jag skulle uppskatta om du kunde sluta skicka kommentarer där det står "mmh jag håller med Vera, du är min idol" osv osv för jag ser att du som är Vera och dom som skrev kommentarerna är samma person med samma ipnummer. Och vad är problemet med att jag träffar mina vänner? Får jag inte skriva om det eller? Klart jag har kvar mina gamla kompisar, jag ska träffa Paulinne och dom andra imorgon


Tilda //

haha, busted Veeeeeraahhh??

Tnx för att du sa till Zara, du e gooo!!!

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:16:17
URL: http://musicbytilda.devote.se
Paula //

yeyy kul att du ljuger oss rätt i fejsen. kul att veta att du har så lite självförtroende och skriver att vi har samma ip-nummer, because im not vera ;)

du måste bara inse att alla inte gillar dig..

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:36:24
josefin //

word paula. samma här, jag skrev att hon var min nya idol, och jag har då fan inte samma ip som henne?

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:40:31
Tilda //

men seriöst sluta -.-'

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:43:55
Thilde //

förlåt för att det blev en sådan stor grej av detta och jag orkar inte mer. men jag tycker bara att det är konstigt att du säger att vi har samma ip. jag har verkligen inget emot dig Zara och att du har en blogg, men jag höll bara med lite om det som Vera sa. Så jag bara undrade varför du sa så.



bra blogg :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:48:05
Mika //

MEN SNÄLLA! Alla som inte tycker om zara kan ju sluta att följa hennes blogg!? OM NI INTE SKA SKRIVA NÅGOT SNÄLLT SÅ SKRIV INGET ALLS! NI HAR ABLSOLUT INGENTING ATT SÄGA TILL OM!

Skrivet 2012-01-03 kl. 20:58:38
Lisa //

man får ju skriva som man vill!

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:02:08
alice lundgren //

zara: Synd att du måste leva med sådana människor sådant är livet! Ha det bäst! Puss! <33

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:06:33
Elliemolly //

Zara: jag tycker så extremt synd om dig! Och jag nästan SKÄMS för dem som vågar skriva så elaka saker! Jag anser INTE dig som en fjortis- men om du hade varit det så är det väll inget fel? De har faktiskt också känslor! Zara: jag vet att du är tillräckligt stark för att klara av sånna elaka personer, men jag ville bara säga detta! Hoppas att det blir en bättre dag i morgon<3

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:16:13
Paulinne svar :) //

Men lisa go and fuck yourself! Har du inte nått annat att göra än att skriva jubel idiotiska kommentarer?



såklart att man får skriva vad man vill, men jag menar om man bara sitter och försöker trycka ner nån annan för att man inte gillar den personen är bara väldigt onödigt! Följ bara inte bloggen då, om du nu inte vill såra alla de som bloggar! The choice is yours, men jäklar vad omoget om du väljer att skriva negativt! Det ska du veta..

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:42:49
URL: http://paulinne.blogg.se/
Johanna //

Hahahah jag döör!!!

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:44:34
URL: http://onedirectionlife.blogg.se/
Anna //

Jag hoppas du läser detta Zara

Jag tycker det är så sjukt synd att det finns människor som alltid vill försöka hitta fel på folk hela tiden, är ni så perfekta själv? Zara gör vad hon tycker är kul i sitt liv & hon behöver inte era elaka kommentarer för att inse vad som är rätt eller fel? Kan inte alla bara inse att elakhet vinner inte i längden & verkligen inte när man vill få ut det på ett jävligt sätt. För jag tror ingen vill vara med om en massa motgångar folk ger än & Zara du ska skita i vad folk säger du följer ditt hjärta & ge aldrig upp även om folk vill att du ska ge upp för att de ska vinna. & jag har inget emot er andra som personer så ni vet :) Svara gärna på denna kommentaren Zara :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 21:46:26
URL: http://[email protected]
LÄS //

CHILLA ALLIHOPPA! man tycker ju som man vill. och om alla säger att det är idiotiskt att slösa energi på negativa kommentarer, så undrar jag vrf ni skriver skit till alla som gör det. ALLA HAR EGNA ÅSIKTER. herregud det är ingen som säger att de vill döda zara. alla tycker att zara är en söt tjej, hon har en blogg och skriver om sitt liv. men ibland KAN MAN TYCKA att det blir lite för mycket "å vi dog dit, osv, med de killarna, osv". självklart blir man INTE IRRITERAD över att hon skriver det. men ibland kan man genomskåda vem hon e. hen 13 årig tjej som är i behov av att feste, iom att mångamånga i den åldern gör det. det är ju inget ovanligt, och det fattar alla. så DET ÄR DET som vera och hennes annhängare försöker få fram.

AHH, jag orkar inte att alla måste försvara zara. självklart vill ni henne väl, de vill vi oxå. men detta var bara en tanke som många delade.

tack och hej, hoppas många förstår, vi är inga monstern.

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:01:15
Team YMCMB //

Wtf är det med er, hatar bara cuz hon är fin och rik?, kolla inte på henne om du inte gillar henne,

och Zara precis som drizzy sade en gång: svartsjuka är kärlek och hat på samma gång;)



Team YMCMB



Och kan vi tala om att göra en låt? du har en bra röst;)

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:04:59
isa //

Hi Zara! I'm from Poland. I think you're really nice and talented young girl with amazing voice! In Poland we are waiting for your covers or videos. Could you record something for us?



Lots of love!

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:08:20
Anonym //

Åhh Vera eller vem du nu är, nu har du säkert kommit på att man kan ta en annan dator, woop woop bra jobbat lillan! Kan du kyssa dig i häcken istället PEACE BRO

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:12:23
TAGGA NEEEERRRR //

ALLLA TYCKER OLIKA, OK!? ELLER HAR NI LERA I HJÄRNA OCH FATTAR INTE DET?

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:17:17
Sofia //

jävligt onödigt bara

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:28:45
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Frida<3 //

Okej man får ha egna åsikter men man måste ändå tänka på vad man skriver, när jag har jag har fått taskiga kommentarer på min blogg har jag blivit riktigt sådan nån skrev exempelvis "alla bilder var lika fula" när jag la ut några olika bilder på min och frågade vilken som var finast. Jag känner inte Zara och jag vet inte om hon blir sårad men det är ändå Inge kul att folk skriver taskiga kommentarer lån henne bara vara det är hennes liv och inte era! Kram Zara<333

Skrivet 2012-01-03 kl. 22:55:21
URL: http://frizzzan.blogg.se/
Anonym //

låt zara varaaa...!!!

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:15:13
Frida 97 //

Men ni, låt det bara vara? Asså man får vara på viket sätt man vill! Om man bara vill sitta hemma en hel dag utan att träffa någon alls så kan det vara väldigt skönt ibland! Men om man känner att man vill göra något roligt en kväll så får man väl det?? Bara för man är med många kompisar en kväll och går runt mellan olika hus så betyder det inte att man festar och typ dricker? Och om man vill festa så får man det!? OCH om man är 97:à är man väl inte för liten för att vara med kompisar en kväll eller??? :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:26:14
Emma♥ //

en random fråga bara men är chloe lika gammal som dig eller är hon 98:a ? eller är jag på helt fel spår hehe :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:28:56
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Moa //

Hej Zara! Hur gör man om man vill komma i kontakt med dig, typ mejl adress eller något? Älskar din blogg! Kramis :)

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:37:03
Anonym //

hon är 13, 98:a. Trodde först hon var 99:à, hihi <3

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:37:11
Emelie //

Håller med "LÄS" där uppe hon/han skrev precis vad jag tänkte!;) men du har iaf en underbar blogg Zara!^^

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:29:27
Josefin //

Alltså förihelvete. Alla har en egen åsikt, och alla har rätt till att uttrycka sin åsikt. Vad fan är det för skillnad på folk som klagar på Zara och folk som klagar på till exempel Vera? DET ÄR SAMMA SAK.

Jag stör mig verkligen på Zara på samma sätt som många andra gör, "vi drog dit, sen dit, träffade han, han, han och hon. Jag är bäst och har asmånga vänner". Det är ju det hon försöker säga, annars hade hon bara kunnat skriva att hon hängde med sina vänner. Jag känner igen mig lite i att man tyckte att man var cool bara för att man gick på fest när man var 13 osv, men inte fan skröt man om det? Ingen, INGEN, gillar någon som skryter.

Chloé som exempel hänger säkert lika ofta med sina vänner och har säkert fler än Zara, med tanke på att hon är mer igenkänd, men hon skryter inte på bloggen. Det i sin tur gör att hon blir mer omtyckt.

Om jag var Zara skulle jag ta det lite lungt med festandet, allt som läggs ut på Internet kommer finnas kvar i all evighet. Skulle ett företag få nys om henne, googla hennes namn och hitta bilder med ciggpaket och sprit på, med massa texter där hon skryter skulle de antagligen välja någon annan. Vem vill skriva ett kontrakt med en som inte kan sköta om sig själv?



Och du som sa att man kan få ett nytt IP genom att byta dator, det går inte. Man måste isf byta Internetanslutning.

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:50:11
Ida //

Nej man kan byta data...

Skrivet 2012-01-04 kl. 01:49:58
URL: http://alltidida.blogg.se/
Alicia //

Hahahahahahahaah fifaaaan vad failat för "vera", roligaste på länge. Sorglig person som leker sin egna idol ;) hur gammal? 12 naaaeee måste vara typ 5...

Skrivet 2012-01-04 kl. 02:36:12
URL: http://inourfootsteps.blogg.se/
Vera //

Tack både läs och många andra. Om de inte tror på att vi har olika ip så behöver de inte göra det. Men vi vet att Zarah sitter där bakom skärmen och ljuger. Det har bevisar hur svag hon egentligen är.

Skrivet 2012-01-04 kl. 10:23:47
FAIILLL ZARAH!!!!! //

Btw. Jag har en blogg på

Blogg.se, och jag provade att skriva 2 kommentarer på min blogg, och d blev olika ip! Haha! Det blir aldrig samma och dessutom spårar den aldrig rätt, och det vet jag ;)

Sry Zarah, men det där kan man kalla FAIL

Skrivet 2012-01-04 kl. 10:26:45
Jag //

Om ni tycker Zara är så svag,varför läsa hennes blogg?



Puss på dej Zara<3

Skrivet 2012-01-04 kl. 10:28:11
jessicaa //

men om vissa stör sig på henne.

varför ens gå in på bloggen? och varför ens

lägga ner energi? väx upp bitches

Skrivet 2012-01-04 kl. 12:52:07
Anonym //

Med frihet kommer ansvar! Yttrandefrihet. Man kan ju försöka ha lite känsla för andra också, även om man får säga vad man vill. Faktiskt. Hejsvejs

Skrivet 2012-01-04 kl. 17:15:36
Emma //

haha zara är 14 och 97 hahahahahaha. asså jag garvas åt allas agg problem! Tog ju typ 10 miuter att läsa igeom allas kommentarer! kul att folk använder din blogg fölr att få ur sig sina aggretioner hahahahahahahahahahahaha stackars dig som får lasa allt.. om du nu gör det ;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 18:51:58
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

Snälla, ni som skriver massa elaka komentarer SLUTA! Ni kan ju sluta att läsa då ...?

Skrivet 2012-01-04 kl. 19:57:18
Anonym //

lalalalalalalallaalalalalallalalalalalallalalallallalalalal

zara du er fin

hehehhehehehhehehe

Skrivet 2012-01-05 kl. 02:02:17
Manicka //

Ingen som bloggar om sitt liv är svag... Zara: ta det som en komplimang, dom vill vara som du, du har massa talang! You go girl ;)

Skrivet 2012-01-05 kl. 02:31:56
URL: http://greenteen.blogg.se/
Helena //

Svar till "Josefin"

Om du tycker att det hon skriver är tråkigt, varför läser du ens bloggen då?!?!

Skrivet 2012-01-09 kl. 22:19:03
Alexandra Ryström! //

Ip-adressen går visst att se och om det har postats av samma person så ser Zara det, varför skulle hon ljuga om det? Detta är ju bara sjukt. Fattar verkligen inte att folk orkar sitta och trycka ner en annan människa. Det är så mycket jag bara vill skriva, men jag orkar inte, för jag finner fan inga ord!

Skrivet 2012-01-10 kl. 14:19:11
URL: http://alexandrabianca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0