Hatar svenska killar

HAHAHAHAHAHA jag orkar inte!! Jag vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta. Är hon seriös!? Svenska killar är zzööötaaa, men jag håller ju med att det inte är fel med en Italienare heller. Fast vad håller hon på och säger? Man kan ju inte säga att alla svenska killar sitter och dräggar sig i soffan? Och pangar är ju inte allt... Hahaha så jävla blåst, hon måste ju skämta herregud hahahhahaha...

jess //

JA HON!

helvete,pengakåt brud eller:o?

haha hon är helt blåst och sjukt pinsamt!

Skrivet 2012-01-02 kl. 16:06:41
URL: http://jjessicaasplund.blogg.se/
Matilda //

Hej! det är Matilda som försökte ringa till Clorran och då svarade du!

Håller med dig, svenska killar är det väl inget fel på. Har vart kär några gånger.

Kramisar!

Skrivet 2012-01-02 kl. 18:24:19
Lilly //

vad heter hennes blogg, måste kolla, hon är inte normal i huvedet, vi måste ringa 112, hon kan inte gå lös, haha skojja, men hon är ju asså det finns inte ord för hur hon är, jävla fjolla, (:

Skrivet 2012-01-02 kl. 18:50:25
Teodora //

Haha! .... Är hon helt jävla efterbliven elr ?

Skrivet 2012-01-02 kl. 19:03:29
clara //

har hon dejtat exakt ALLA killar i sverige eller ? vilken tönt.

Skrivet 2012-01-02 kl. 20:12:03
Haringetnamn //

Hon trollar ju. Det blir så jävla tråkigt när ALLA på internet ska trolla. Det var kul de första gångerna. Nu är det bara tråkigt.

Skrivet 2012-01-02 kl. 23:53:14
Anonym //

hon försöker bara få folk att se henne.. hon försöker ta efter aspergernatti nu..

Skrivet 2012-01-03 kl. 00:36:44
evelina //

hon är ju helt blåst. vadå jag dejtar inte dom som tjänar mindre än 25 där går min gräns. hon har minst en skruv lös. men kul att du hittar såna här videosar o lägger upp ;)

Skrivet 2012-01-03 kl. 15:58:21
URL: http://evelinich.blogg.se/
jennifer //

Hej !

Jag vet hon är helt knäpp!

Men det finns en annan störd männsika på youtube som säger att hon hatar fula människor ,har du sett den?

Om inte så måste du bara se !!!

Skrivet 2012-01-05 kl. 23:55:29
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0