breaking dawn- part 1

Idag var jag och Alice och kollade på Breaking Dawn. Ingen av oss hade sett den (jag vet att vi är helt efter) så vi tyckte det var dags att vi gjorde det. Det var säkert många som inte gjort et för det var nästan fullsatt i salongen. Jag tyckte den var skitbra! Helt amazing! Jag döööör vad Jacob är snygg! Han är ju lätt snyggare än Edward, Robert, eller vad man nu vill kalla han. Men jag hatade slutet som säkert ni andra som sett den också gjorde....
HAR NI SETT DEN? TYCKTE NI DEN VAR BRA?


ellalilja //

Skrivet 2012-01-03 kl. 23:40:34
URL: http://ellalilja.blogg.se/
Lovisa //

jag har sett den fast det var ganska längesen.. ;) men as braaaaa e den!!! men samma, hatar slutet

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:00:03
Alexandra //

Hej har också sett den och tycker den är skit bra

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:02:12
ellen :) //

DEN BÄSTA FILMEN JAG NÅGONSIN SETT!

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:09:34
URL: http://ellenhildamariaa.devote.se
Maja //

Näää! , Titanic är mycket bättre!<333

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:11:59
Frida //

Den faktiskt riktigt bra!, den bästa av filmerna i twilight-serien tycker jag!! Men såg ni det sista jag menar sista, sista slutet efter lite av eftertexten? Hihi undrar bara;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:26:06
URL: http://frizzzan.blogg.se/
Frida //

Den faktiskt riktigt bra!, den bästa av filmerna i twilight-serien tycker jag!! Men såg ni det sista jag menar sista, sista slutet efter lite av eftertexten? Hihi undrar bara;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:26:08
URL: http://frizzzan.blogg.se/
Frida //

Den faktiskt riktigt bra!, den bästa av filmerna i twilight-serien tycker jag!! Men såg ni det sista jag menar sista, sista slutet efter lite av eftertexten? Hihi undrar bara;)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:26:09
URL: http://frizzzan.blogg.se/
agnes //

OMG DEN VAR SÅÅÅ BRAAAA!! såg den den 18 november så det var länge sen! men edward/robert är såå snyggare än jacob/taylor!!! men alla har ju sin synpunkter på det! hehe men kul att du såg den :)

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:26:27
Elin //

Ååååh, den är sååååå bra!!!!!:D

Absolut bäst av alla twilightfilmerna. Och den bästa film av alla filmer jag har sett!<33333

Längtar så tills part 2 kommer!;))<3

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:33:51
URL: http://elliponken.blogg.se/
Alice //

Åhh den är så sjuuukt bra!! <3 Jag storgrät! Mina kompisar försökte lunga ner mig men jag verkligen bröt ihop!! Men som tur var så var det så hör musik så det var bara de runt omkring mig som hörde! Haha ;)



SPOIL FÖR ER SOM INTE SETT FILMEN!:



Nu vet jag inte riktigt vilket slut du menar, för först kommer självaste slutet när Bella öppnar sina ögon vilket jag tycker var ganska häftigt och väldigt bra gjort, men efter eftertexten kommer ju en liten scen till också, det kanske var den du menade....

Men eftersom de var tvungna att göra två delar av sista filmen(eftersom det var väldigt många "Big moments" i boken) så tror jag att det var väldigt svårt att göra ett bra slut.



Men jag gillade faktiskt slutet! Det var häftigt! ;) Men jag kan ändå förstå de som inte gillar slutet för det är ju lite speciellt.

Skrivet 2012-01-04 kl. 00:51:38
Sofia //

Jag har sett den, tycker faktiskt också den var asbra! Hatade också slutet haha

Skrivet 2012-01-04 kl. 01:22:21
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Linn //

Den bästa filmen ever!

Skrivet 2012-01-04 kl. 02:13:14
URL: http://namnetblevlinn.blogg.se/
Hanna //

Asså jag är lätt Nordens största twilight fan så ja, jag har absolut sett den! (6 ggr!) Och jag är definitivt medlem i Team Edward! Jacob kanske är lite snyggare... eller nej ;P Men Jacob har så sjukt dålig attityd! Och Edward och Bella passar så sjukt bra tillsammans! De är som två pusselbitar!<33 Twilight in my heart FOREVER!!!!

Skrivet 2012-01-04 kl. 07:25:08
moises martinez //

I installed an followed you on instagram :)

You got alot of followers ;P



Skrivet 2012-01-04 kl. 08:47:59
Clara //

Men vänta tills efterge terms är slut!! Där händer en del....

Skrivet 2012-01-04 kl. 09:51:30
Clara //

Oj. Efter texterna *****

Skrivet 2012-01-04 kl. 09:53:00
Anonym //

Hej zara!

Hur går det med sångkarriären?

Sjunger du fortfarande? Det hoppas jag att du gör för du är skit duktig:-)

Skrivet 2012-01-04 kl. 10:13:15
Petra //

Hej Zara!! (har skrivit den här kommentaren tidigare, men du får ju så många kommentarer, så jag skickar den igen. för jag vet ju att du får så många kommentarer att du kanske inte läser alla? Iallafall så verkar du ha humor och kanske skulle tycka att det här var ganska roligt. Om inte annat, våra musikvideor iallafall)



Måste bara få säga att jag tycker att det är otroligt roligt att läsa din blogg, även om jag är 24 år gammal. Den får mig att tänka på hur det var när jag själv var i din ålder. Måste även få berömma dig! Du är så OTROLIGT duktig på att sjunga, det måste verkligen vara underbart att bara kunna stå och öppna munnen också kommer ljuva toner ut i luften



Jag tänkte be dig om en sak, men bara om du känner att du vill, förstår om du HATAR "reklam" och liknande i kommentarer. Men min brorson (10år) har gjort en parodi på en känd video på youtube, och jag har lagt upp filmen på min blogg, samt på youtube. Skulle vara roligt för både han och oss som redigerat filmen om du ville ta dig en titt på videon. Om du tycker att den är nog bra får du självklart hemskt gärna lägga upp den på din blogg också Skulle vara schysst om du kollade på den och skrev vad du tyckte åtminstone.



Gå in på bloggen för att se videon, eller på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Cx5QlwdFVRg



Om du vill se alla parodi-musikvideor vi gjort också, av bl.a. en del backstreet boys-låtar och "love the way you lie" m.m., så kan du kolla gärna in på vår kanal.

Kanalen: http://www.youtube.com/user/ZumoSistas



Tack på förhand!

Väntar ivrigt på fler klipp där du sjunger:)



kram och god fortsättning på året!

Skrivet 2012-01-04 kl. 10:25:49
URL: http://pivii.devote.se
Jossan //

Den äger! den bästa av alla twilight filmerna iallafall :D

Skrivet 2012-01-04 kl. 11:11:00
URL: http://har ingen blogg.
Johanna //

den är grym! undrar lite hur bella tänker, hon kan få jake som är het (bokstavligen ;)) och snygg och som bryr sig jättemycket. Eller så kan hon få edward som är iskall och visserligen älskar henne men ändå..

jaja, antar att det ska bli bra handling också ;)



läst boken och andra delen är väldigt seg enligt mig! :)

Skrivet 2012-01-04 kl. 11:55:50
teaam edward OFC //

TEAM EDWARD!!!!!! LOVVVEEE!!!!!! <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 11:59:55
Pauline //

Jag har sett den!

Och jag kan inte vänta tills fortsättning kommer!:D

Skrivet 2012-01-04 kl. 12:24:02
URL: http://paulinewiberg.blogg.se/
jess //

jakob är så jävla snygg<3! sjuuuuukt!

den är kung!

Skrivet 2012-01-04 kl. 12:49:28
URL: http://jjessicaasplund.blogg.se/
j //

jacob*

Skrivet 2012-01-04 kl. 12:49:44
Anonym //

nej!! edward ärr sjuukt snyg!! LOVE!!<3

Skrivet 2012-01-04 kl. 12:51:08
Felicia //

Böckerna är ju bäst dom tar bort så mycket i alla filmer men i breaking dawn är den faktiskt riktigt bra! Och part 2 kommer bli ännu bättre det händer massa :) och Jacob är världens snyggaste <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 13:10:20
Anonym //

ÄLSKA SLUTET! <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 13:15:34
Anonym //

EDWARD <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 13:16:24
Alice //

DEN ÄGER så gryyyymt mycket!! Men Edward är ju heeeelt klaaart snyggast!!<3 Såg du inte på Esmes Island hur otroligt het han var?!<3 Och sen gör hans personlighet honom dubbelt så snygg som jake.. Och "Hanna" btw, jag är nordens största Twiligt fan ;P

Skrivet 2012-01-04 kl. 13:35:26
URL: http://missmeat.blogg.se/
ida //

den är sjukt bra! :)

Skrivet 2012-01-04 kl. 14:10:02
URL: http://idsy.blogg.se/
Emelie //

har sett den e bara amzing älskar den!!! såg den på premiären! xD

Skrivet 2012-01-04 kl. 14:26:15
josefines.se //

sk du till Starrbäcken eller Spotscamp ? kram!

Skrivet 2012-01-04 kl. 14:45:30
URL: http://josefines.se
Emma //

Har en snabb fråga: går Chloe Schuterman och du i samma klass annars hur känner ni varandra och går du och Shenie Fogo i samma klass också??? Svara så snabbt du kan. Kram!

Skrivet 2012-01-04 kl. 14:59:48
Jennifer //

fin blogg ! :)

Skrivet 2012-01-04 kl. 15:48:14
URL: http://twiinsisters.devote.se
Anonym //

kan vi f ha frågestund till på fredag?

Skrivet 2012-01-04 kl. 17:42:41
Elza //

Hej jag undrar om vi skulle kunna ha länkbyte jag har över 400 läsare om dagen och vill gärna ha svar helst på min blogg i en kommentar :)

Skrivet 2012-01-04 kl. 18:27:00
URL: http://elzaslife.blogg.se/
wilma //

vinn ett iphoneskal här :

http://wilmaklara.blogg.se/2012/january/utkast-jan-4-2012.html#comment !! <3

Skrivet 2012-01-04 kl. 20:57:02
Anonym //

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

Skrivet 2012-01-04 kl. 22:26:28
johanna,Veronika & linnea //

Har du inte bloglovin?

SKAFFA!

kram :) haha

Skrivet 2012-01-04 kl. 22:49:04
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/
lovis //

gud vad bra blogg du här!

Skrivet 2012-01-04 kl. 22:59:39
URL: http://lovise.devote.se
Dallas //

YOU ARE THE BEST ZARA!! :D You are a role model. i lovee you blogg. please put "dagens outfit"

Skrivet 2012-01-04 kl. 23:41:05
carro //

jag tror du missa slutet.eftersom när.bella.öppnade ögonen va det ej slut eftertexten va bara att de lurades filmen fortdatte efter det.

Skrivet 2012-01-05 kl. 09:59:36
Sofia //

jag kanske ska se den idag =D

Skrivet 2012-01-05 kl. 10:34:34
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Emma //

Den är bäst! Har den så datorn:-d:-d jag kan inte välja mellan edward och jacob för dom är så olika. Men edward ska va med bella!! Och jacob med renemee :) men hela filmen är helt otroligt bra! Och när jacob gråter i slutet! Fuck of, man fick typ typ orgasm för han är så snygg! Hahahaha :)

Skrivet 2012-01-05 kl. 10:42:40
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0