snökaoz

Tja bloggisen! Idag när vi vaknade var det -40! Herregud! Men man vänjer sig faktiskt ganka snabbt med kylan. Fast jag menar, kolla bara aftonbladet så står dte ju hur kallt det kommer bli. Det snöar i Maliis (Mallorca) liksom.. Hur sjukt är inte det på en skala!!?? Imorgon åker vi hem till min kära hemstad Stockholm. Saknar mina vänner och familj där nere. Jag har faktiskt blivit sjukt mycket på att åka bräda nu än innan! WEEHÅÅÅ!
.
Just nu sitter jag och snackar med Ludwig om allt möjligt i telefon, jättemysiiiigt haha jag älskar att prata i telefon. Jag har varit ganska osocial och jag skyller faktiskt allt på Ludwig, för jag har räknat ihop att vi har pratat i 8,5 timmar den här resan (!!???) Men daarliiings jag vill bara säga att ni är världens bästa läsare och era gulliga kommentarer gör mina dagar!
Jag som fotar mig själv som fotar mig själv i Hannas skidglasögon.
Tanjaaa!

Roonja //

OMG! Här nere i SKÅNE har vi just nu ungefär: -17 C



Men jag hoppas att du har haft kul! ;-P

+ snygg outfit du har och åker i ! x')



Skrivet 2012-02-05 kl. 01:26:30
Roonja //

OMG! Här nere i SKÅNE har vi just nu ungefär: -17 C



Men jag hoppas att du har haft kul! ;-P

+ snygg outfit du har och åker i ! x')



Skrivet 2012-02-05 kl. 01:27:14
moa //

vem är ludwig? kan man få en bilda på honom? :)

ÄLSKAR din blogg!!! :D

Skrivet 2012-02-05 kl. 09:08:58
Clara //

Oh sheise 40-???? Här i Göteborg är det typ 12- och jag fryser ihjäl av bara det!:)

Skrivet 2012-02-05 kl. 13:59:23
URL: http://byclara.devote.se
kaka //

40-? knappast, bor i en stockholmsförort och här var det 25- .. det måste vara fel på er termometer,, 40- minus är det på nordpolen, sry <3

Skrivet 2012-02-05 kl. 14:56:23
Anonym //

Jag pratar också mycket i telefon, använder du nåt app typ skype, viber elr ?? Annars är det ganska dyrt :D förlåt min dålig svenska...

Skrivet 2012-02-05 kl. 19:10:56
Kurdi Nadji //

Kolla min blogg allt är om dig

Skrivet 2012-02-06 kl. 21:51:38
URL: http://hejzaralarssonvilldutypdejta.blogg.se/
jennifer //

oJ det var mycket kallt!

Skrivet 2012-02-07 kl. 16:05:46
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Zara Larsson Love You //

JAG ÄÄÄLSKAAR DIIIG❤

Skrivet 2013-07-10 kl. 19:16:57
URL: http://zarish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0