Q and A

Är du 97:a eller 98:a?
 
Jag är 97a och fyller år om 10 dagar!! Wiiiiii!!!!
 
 
kan inte du visa någon bild på Ludwig?
 
Kolla hans instagram istället! @ludwigromeocosta
 
 
vad ska man ha för skidoutfit iår?
 
Haha åh jag är helt fel person och fråga! Jag åker typ runt i everest barnkollektion liksom.. Nej men ärligt talat så tycker jag färgglatt är skitsnyggt! Vilka färger som helst! Rosa, grön, blå, orange, osv. Sen tycker jag inte det ät fint när dom sitter ''för tight'' eller jag åker snowboard och ni vet jibberstilen (lite för stora kläder hahaha) Nej men you guys get it. Jag är verkligen inget proffs på varken snowboard eller kläder men ta det du tycker är snyggt!
 
KAN INTE DU SNÄÄLLA GÖRA EN ÖNSKELISTA?
 
Jo, jag gör det imorgon!!! Promise!
 
 
Hej tänkte höra om du vet om Juicy Couture dressar är billigare i Usa?
 
 
Ja, det är dom! Mycket!
 
 
Vad e det för mössa?
 
Det är Ludwigs som jag köpte till honom för ett tag sen på Terrace, tror jag det heter!
 
 
lilla lilla zzzarish barish det finns inte storlek 70c i bhn...
 
 
Well... that's funny. Tur för mig att jag hittade en i min storlek som tydligen inte fanns! Eller vad tycker du?
 
 
vart kan man köpa vs i sthlm?
 
I Farsta Centrum, Skanstull och någon porrbutik i stan haha. Det är dom jag vet! Men man kan bara köpa lotion och splash. Egentligen är VS överskattat! Typ alla mina trosor har gått sönder där ifrån och det finns ju bodymists som luktar 1000 gånger godare, det är väl mest en statusgrej att folk ska lägga upp bilder på Instagram och ba  ''ååhhh köpte den här idaahhh bitchiizzz'' hahaha. Men dock älskar jag deras underbara modeller och deras grejer är ju fina!!! Ska ta och kolla på VS fashionshow som jag har missat!
 
 
 

Anonym //

du kanske hade otur för inga av mina 1000 trosor har gått sönder... :/

Skrivet 2012-12-07 kl. 00:54:18
Lisa //

vars kan man se showen? :)

Skrivet 2012-12-07 kl. 08:25:29
URL: http://liisalundberg.blogg.se
Anonym //

Vad hade du för kamera? Vad har du för inställning när du knäpper så bra bilder? :)

Skrivet 2012-12-07 kl. 15:03:36
saga //

håller med. Har vart inne i vs butikerna och visst det är fint. Men i Sverige är det så överskattat.

Skrivet 2012-12-07 kl. 15:13:27
Anonym //

vart i skanstull ?

Skrivet 2012-12-07 kl. 15:26:34
michelle //

så patetiskt att människor tror att man ljuger det med bhn att det inte fanns 70c så gud vad jag stör mig på såna människor som ska hitta fel oss alla men det värkar inte gå så bra
älskar din blogg

Skrivet 2012-12-07 kl. 16:39:45
Anonym //

hej, har du dricker du?

Skrivet 2012-12-07 kl. 18:55:07
Anonym //

Fyller du 17 december alltså? Det gör jag också :)

Skrivet 2012-12-07 kl. 19:15:29
Anonym //

Zara , vem gillar du mest av justin bieber eller one direction?
gillar du justin bieber?

Skrivet 2012-12-07 kl. 20:36:56
Elin //

Nu kanske du inte har hunnit att använda bh:n så mycket men skulle du rekomendera den? alltså är det bra kvalla på den? :)

Skrivet 2012-12-08 kl. 21:01:16
URL: http://eliiinsjoberggg.se
Lina //

Hur lång är du? :):):):)

Skrivet 2012-12-10 kl. 23:51:17
URL: http://linaasplace.blogg.se
cornelia //

Vilket gymnasie ska du välja till våren :) ?

Skrivet 2012-12-11 kl. 07:18:23
URL: http://korvcornelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0