just some answers

läser du alla dina kommentarer?
 
AAALLAAAAAA, yes I do!
 
 
Vill du flytta från Stockholm?
 
Mer än gäärna! Jag ska bo i LA eller NY när jag blir stor. 
 
 
Vem är din bästa kompis?
 
Jag och Ludwig pratade om det igår.. Jag har ingen bästa kompis. Jag har haft en bästis i lågstadiet men vi pratar inte längre för vi gled ifrån varandra. Hon vet ingenting om mig längre vilket är synd. Jag har ju mina ''bästa kompisar'' här och där, men jag har aldrig haft någon BÄSTA VÄN. Jag har kompisar jag kan lita på till 1000% men ingen speciell. Den första jag skulle ringa till är Ludwig, men den första Ludwig skulle ringa till är Sebbe. Aja, jag klarar mig! 
 
 
 
har du någon gång varit i new york?
 
Twice!

 
Lägger du mycket tid på skolan? 
 
Haha nadaaa! Brukar typ inte ens plugga till prov.. Men det går bra för mig i alla fall. Jag har faktiskt börjat ta tag i det där lite mer nu! Haha.
 
 
Hollister/ A&F 
Eric saade/ justin beiber 
Brunetter/ blondiner  
utekväll/ myskväll hemma

 
om du var tvungen att välja, skulle du vara tillsammans med en kille som du tycker är riktigt ful men är världens gulligaste inombords eller en super snygg kille som har dröm utseendet men är värsta egot och har en hemsk personlighet? 
 
Haha åh vilket självklart val! Gissa tre gånger vad jag hade tagit, han med insidan såklart! Tur att jag tillsamans med en grymt skön modell hihi. 
 
 
Skulle du kunna tänka dig att jobba på McDonalds?
 
Haha lätt! inte hela mitt liv men typ helgjobb eller sommarjobb. 
 
 
Hur får du sova över hos din pojkvän? och han hos dig.
 
 Hur får jag inte? Eller jag menar varför skulle jag inte få? Mina föräldrar är inte stränga med sånt ochh dom gillar Ludwig därimot får jag inte sova hos någon på vardagar.
 
 
När kommer dina låtar du skulle släppa? Kommer dom finnas på spotify/iTunes eller hur kan man lyssna på dom?
 
Den 28 December och ja, dom kommer finnas på Sporify och iTunes! 
 
 
Hur mycket spenderar du på kläder i månaden?
 
Näst intill ingenting! Haha på riktigt var det otroligt länge sen jag gick och ''shoppa'' shit vad sugen jag blev nu!
 
 
Vill du bli lika känd som Beyonce?
 
NO WORDS.
 
 

Emma //

kommer lyssna poå dina låtar på spotify heeela tiden haha :) åååh beyoncé <3

Skrivet 2012-12-02 kl. 15:23:05
URL: http://emmandens.blogg.se
Anonym //

Hur fixar man en header? Efterblivna lilla jaaag <3

Skrivet 2012-12-02 kl. 15:41:04
Sara //

Älskar din blogg, Zara! Videoblogga snaart

Skrivet 2012-12-02 kl. 15:44:04
URL: http://sarasdestiny.devote.se
-M //

Har du någonsin haft mensvärk i skolan, så ont att du var tvungen att gå hem?

Skrivet 2012-12-02 kl. 16:22:31
F //

ZARAAAA! du är min stora förebild, så äckligt jävla sjuuuuuuuuuukt snygg och världens fetaste röst! Helt GALET, jag skulle dö för din röst och ditt utséende omg. seriöst kan inte vänta tills dina låtar kommer ut, vad är det för typ av låtar? är det ballader, schlager eller du fattar :D Svara JÄTTEGÄRNA i ett inlägg, vill så gärna veta! Förväntansfull :D Kraaam

Skrivet 2012-12-02 kl. 16:23:28
Moa //

jag ska köpa beställa ett par uggs denna veckan som kommer så kan du svara på denna frågan fooort, ja iallafall att du har ju ett par uggs, venne hur många men skit i de heh.. ja att är dom stora i storleken elr små elr "normala"? :D
och jag kan lika bra säga att jag äääääälllssskkkaaar din blogg och typ hela dig, jag känner ju inte dig men ändå, du är min typ förebild elr något :P

Svar: dom är normala!!
zara

Skrivet 2012-12-02 kl. 18:50:14
Me //

Du är väl fortfarande kompis med Paulinne? :O

Skrivet 2012-12-02 kl. 19:38:19
-Kardashian family //

snälla besök min blogg om kardashian systrarna http://kardashianfamily.blogg.se

Skrivet 2012-12-02 kl. 20:08:19
URL: http://kardashianfamily.blogg.se
E L I N A //

du är så extremt ball !

Skrivet 2012-12-02 kl. 20:11:28
URL: http://elinaarnesson.blogg.se
Lina //

Åh Queen B, Miss Beyoncé.. Den mest fantastiska kvinnan på denna planet! Vem skulle inte vilja vara lika stor som henne? :D

Skrivet 2012-12-02 kl. 22:36:18
Eliin //

Hej, jag har läst din blogg o du verkar som en glad tjej. Men känner du aldrig dig verkliven NERE. Allt är pisst o skit. Känner du dig någonsin så?
Skulle uppskatta om du svara.
Bra blogg!
:)

Skrivet 2012-12-03 kl. 10:44:52
moa //

Hoolaa zaarish, jag kan vara din bästa bästa vän!! :D ellerhur? haha, haaar en fråga ... hur blev du så "känd" du har ju ändå 4500 uniiika, man ba whaat!

Skrivet 2012-12-04 kl. 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0