jag ville ju gååå

 
Har inte lust med något idag. Jag skulle ju gå till Hermods med Ludwig, Camilo och Fedde men dom gick skittidigt (Jag somande om igen efter jag hade gått upp hehe) och jag vägrade gå själv för ingen annan svarade så jag sket i det. Jag som verkligen ville gååååå!!! Och jag vill verkligen vara med Chloé som jag ska träffa när hon kommer tillbaka från doplunchen. We have a lot to talk about! 
 
Nu ska jag fortsätta ligga i min säng, och kolla på Children of the corn. Puss!

Ellen.g //

OMG!! Är er så mycket snö i Sthlm? Här i Gbg är det lite froständast:(((( haha;)❤ puss på dig fina Zara!! // ellen g
P.s. Du är min förebild, kraaaam!! ❤❤❤

Skrivet 2012-12-01 kl. 13:51:25
Johanna //

Det är öppet hus på torsdag, kolla upp det!

Skrivet 2012-12-01 kl. 14:13:31
Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn //

Tråkigt när d blir så, men kan ju va skönt att bara ligga o mysa oxå =).

Skrivet 2012-12-01 kl. 16:01:43
URL: http://motherwomanwife.blogg.se
Jultomten //

http://julluckor.blogg.se - julkalender i bloggen. Mellan 1dec- 24dec öppnas en ny lucka varje dag med spännande tävlingar och liknande!

God jul!

Skrivet 2012-12-01 kl. 16:50:11
URL: http://www.julluckor.blogg.se
Vendela //

De har öppet hus senare också (y)

Skrivet 2012-12-01 kl. 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0