smoke weed every day

 
Fager! Haha ''catch the moment'' bilder! Jag är på Linnéas awesome land just nu och det är inte så värst bra internet, så uppdateringen blir inte det bästa. Jag har med mig kameran så ni kommer få a lots of pics när jag kommer hem, om inte innan hihi. Puss.

Anonym //

Hej Zara!
Det är såhär att jag bor väldigt norrut i vårat avlånga land och har verkligen ingen koll på mode eller något sånt, nu undrar jag om du inte skulle kunna berätta och lägga in lite bilder på vad som är inne i höst eller vad du tycker är snyggt i höst, skulle vara roligt att veta av nån som bor i stockholms trakterna!:)

Skrivet 2012-08-13 kl. 10:34:45
Anonym //

tjejen som sitter bakom dej med brunt
hår är de hon som var med i lilla melodifestivalen och sjöng skaffa en annan tjej? :)
(Läser din blogg varje dag, den är bäääääst! :) )

Skrivet 2012-08-13 kl. 11:00:51
josse //

smoke weed everyday!
va precis va ja gjorde i 12 månader och mådde skit, så noo!:(

Skrivet 2012-08-13 kl. 12:46:47
Angie //

Kan inte du lägga ut en video när du sminkar dig? :)

Skrivet 2012-08-13 kl. 13:08:05
Joanna //

Rebecca i bakrunden ju;)

Skrivet 2012-08-13 kl. 19:23:03
Till anonym //

Nej det är Rebecca Jansson, en tjej här i Sthlm

Svar: Ja, men hon var med i lilla mello
zara

Skrivet 2012-08-13 kl. 21:54:38
Lovisa //

Jag var där och kollade, du var superbra! alla var bra, men det var häftigt när du sjöng^^ Går du fortfarande på helges, alltså brukar du vara där? och brukar du ta sånglektioner? :) Jag ska börja där i höst! :D vi kanske ses där? ;P

Skrivet 2012-08-16 kl. 01:40:43
URL: http://www.lovisaerikssonn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0