Q/A

Vem är din favorit sångare?
 
Beyonce, Beyonce, Beyonce!
 
 
Dansar Ludwig balett?
 
Naaaj, han har aldrig dansat. Fast har kroppen till det. Haha alltså man ser att han skulle få en bra dansarkropp. Fast jag vet att Sebbe är jätteduktig på att dansa! Kanske inte just balett men street osv...
 
 
Några bra tips på handväskor man kan ha till skolan?
 
Njeee eller det är ganska svårt.. Vill du ha en vanlig svart? Hur mycket pengar vill du lägga? Kolla runt på Åhléns eller Accent (heter det så?). Dom brukar väl oftats ha något! 
 
 
Är du tsm med en tjej? Det stod "jag skiter i varandra tycker" osv på insta -reagerade på den texten när hag såg bilden, är ni på g? 
 
Nej det är jag inte haha. Vi driver om det! Men jag skulle lätt vara kär i henne om jag var kille eller gay. Så vi skojar om det haha.
 
 
Vad har du köpt ditt linne?
 
Det är från Monki. Inte så fullt seriös bild hehe.
 
 
vilken storlek har du på dina hollister jeans? 
 
Jag tror jag har 0 R. Jag kanske säger helt fel nu! Men om du inte fattar storlekarna kan du ju fråga dom överenergiska människorna som jobbar där haha. Dom hjälper dig säkert mer än gärna!
 
 
Varför försöker du verka så amerikan?
 
Haha vaaaaa? För att mammas kusiner från USA hälsade på? Vad ska göra åt att dom kommer från USA, dom snackar ju inte ens svenska. Jag har också släkt därirån? Lolzzz.
 
 
 
Rakar du eller vaxar du dina ben?
 
Förrut vaxade jag alltid men jag pallar inte det längre så jag rakar. Jag har ändå inte värsta skogen på mina ben haha jag är svensk och blond. 
 
 
Vad heter du på Instagram? 
 
Zaralarsson.
 
 
Snygga bilder! Vad heter sidan/programmet du redigerar dom i?
 
Tack så mycket! Jag brukar redigera dom i iPhoto eller Picmonky! 
 
 
 

Ida //

Glädjen uppstår när Zara har frågestund :))))

Skrivet 2012-08-09 kl. 09:22:41
elen //

Vet du att den amerikanska lågkonjunkturen?

Skrivet 2012-08-09 kl. 09:48:32
Lisa //

Hur fixar du dina ögonbryn, videoinlägg? För dj e s sjuuuuuuukt fin så skulle bli jäääääätte glad!:)<3

Skrivet 2012-08-09 kl. 10:12:22
Anonym //

Ja hur gör du dina ögonbrynisar?!

Skrivet 2012-08-09 kl. 10:47:04
Amy //

Where did you get your top that you wore when you sand 'Bust your Windows' from? Thanks! :) x

Skrivet 2012-08-09 kl. 11:53:29
Abbe //

Vrf är du så jävla cool och snygg ? :)

Skrivet 2012-08-09 kl. 14:04:09
Vilma //

Hur gjorde du för att få den där "solen/ljuset" på högra bilden? Sjukt snyggt!

Skrivet 2012-08-09 kl. 21:07:13
URL: http://vilmaas.wordpress.com
Maja //

Hej Zara! :D Asså..jag har en fråga,är 'PicMonkey' gratis?! Och när jag ska spara 'filen' så går det bara att trycka cancel..så haha jag venneeee...men aa?! xD Ps; DIN BLOGG ÄR BÄÄÄÄST! <3 ;)

Skrivet 2012-08-09 kl. 21:32:31
URL: http://majsiz.blogspot.com
johannaholmqvist @instagram //

Jag tror du kommer bli nästan lika stor som Beyonce! Zara du sjunger såå bra och din röst är typ PERFEKT. Jag får rysningar varje gång jag lyssnar på dina musikklipp. Någon gång kommer du sjunga lika bra som Beyonce, så fortsätt! ;)

Skrivet 2012-08-10 kl. 11:14:05
Tilda //

Hej :) hur använder man Picmonky? för det funkade inte när jag skulle testa. Skulle vara roligt om du svarade och hjälpte mig. :)

Skrivet 2012-08-10 kl. 17:50:42
Char //

Om du inte vill verka Amerikan så skulle du inte ens svara på frågan.

Svar: hahaha lol skulle göra allt för att vara amerikan men jag står ju för att jag är svensk? Vi har liksom kusiner osv inte så jättenära släkt där men vad spelar det för roll?
zara

Skrivet 2012-08-14 kl. 10:48:51
Anonym //

Snälla svara på den är frågan!! På de den sista bilden så ser det ut som sol katter eller vad de heter , hur gör man så?? Ps älskar din blogg <3

Svar: I ett redigeringsprogram eller photoshop :)
zara

Skrivet 2012-08-14 kl. 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0