Q/A

Jag har länge funderat på att köpa ett par hunterstövlar och tänkte att , nu fan köper jag dom ! men så kom jag på att det kanske är helt ute till hösten hahha har ingen koll på sånt men jag vet att du har ett par stycken och jag undrar om du kommer använda dom denna höst. inte för att jag bryr mig sådär jättemycket om vad andra har på sig men det känns ju lite ovärt att köpa dom om det är HELT out of date liksom.
 
Hahaha jag fattar vad du menar! Nej, jag tänker fortsätta använda mina. Jag tror aldrig riktigt dom kommer bli out of date helt ärligt. 
 
 
Det här är kanske en lite knepig fråga men... jag har alltid undrat om det inte är nån som har sport bh under ballett dräkten. vet att det är nått extra tjockt tyg under men om det är nån som har lite större bröst kan ju det inte hjälpa så mycke!? skulle va kul att veta och du har ju dansat mycke så...
 
Jaaaaaa, lite jobbigt är det ju men nej tyvärr, jag tror inte det är tillåtet att ens ha något annat än ''uniformen'' (För det är en uniform typ) Man får inte ens ha på sig benvärmare eller annan färg på balettskorna än bestämt. Dock på Operan har ju folk på sig vad dom vill! Men dom flesta dansarna har inte stora bröst. Dom flesta! Men jaa tänk vad jobbigt att ha C eller D kupa och hoppa runt med endast dubbeltyg. För det ger ju inte direkt mycket stöd..
 
 
har du lagt ner sången helt nu? 
 
Nej, lååångt ifrån! LÄS HÄR
 
 
Hej Zara! Jag är kär i jackan du har på dig gaaaah! Vet ju inte om den säljs i Sverige på nk eller liknande men jag undrar om du skulle kunna svara på vad själva "modellen" heter! Typ mer barbour blablabla, haha.
 
Haha tack, vad kul! Visst är den snyyygg. Den borde säljas i Sverige.. Det är den nya höstmodellen och kostar runt 3600. Jag köpte min i USA och vet inte vad modellen heter.
 
 
 
 

Amanda //

VILKET GYMNASIUM SKA DU BÖRJA PÅ?! eller i alla fall söka in till...

Skrivet 2012-08-12 kl. 22:35:23
Anonym //

Hej Zara, ska du på ung08 i år`? Kan du ge tips på lite vinter/höst jackor, är helt tom i huvet. Samma sak med skor.
Kram!

Skrivet 2012-08-12 kl. 22:43:21
Johanna //

Hej!
Tycker du att det är viktigt att se bra ut? jag menar att vara smal och så? Du har verkligen fin kropp! En pinsam fråga.. Tycker du att man är tjock om benen nuddar varandra?haha, det finns vissa som tycker det.
Ha de bra krmish

Skrivet 2012-08-13 kl. 00:02:58
URL: http://johanna.tapper.se
Johanna //

Hej!
Tycker du att det är viktigt att se bra ut? jag menar att vara smal och så? Du har verkligen fin kropp! En pinsam fråga.. Tycker du att man är tjock om benen nuddar varandra?haha, det finns vissa som tycker det.
Ha de bra krmish

Skrivet 2012-08-13 kl. 00:03:05
URL: http://johanna.tapper.se
Johanna //

1. Hur mycket får du i månadspeng/av dina föräldrar?
2. hur mycket sparar du i månaden?
3. har du något bra sätt att spara på? jag suger på det! haha kramish

Skrivet 2012-08-13 kl. 00:04:57
Anonym //

Jag går på Svenska Balettskolan i Piteå och där är det tillåtet att ha fast den får inte synas, och det finns ju ingen sport-bh i den modellen att den inte syns...

Skrivet 2012-08-13 kl. 07:11:42
a //

Är du inte med honom?
Sova tillsammans, kyss, är du fortfarande 14 år gammal.
Mycket omogen. den förvånade

Skrivet 2012-08-13 kl. 10:05:48
Anonym //

Dricker eller röker du Zara? Snälla svara,jag är en 13årig tjej som inte gör det,och jag vill inte heller. Men väldigt många av mina kompisar gör det och de vill att jag ska följa med dom på massa saker bara för att supa m.m.. Vad ska jag göra? Snälla svara,älskar din blogg finis! Kram

Skrivet 2012-08-13 kl. 10:32:01
Belle //

Jag ska åka till USA snart! Och älskar din jacka vet du ungefär hur mkt den kostar i USA?

Skrivet 2012-08-14 kl. 17:37:13
ea //


Vad ska du välja gymnasium?

Och jätte fin bild! <3

Skrivet 2012-08-16 kl. 19:11:43
URL: http://elinochantonia.blogg.se
Bara undrar //

Heeejjsan
Precis som hon i första frågan undrar jag om de e heeelt ute med longchamp väskor? Tycker dom e snygga men vill lixom inte va helt tooootalt ute...

Skrivet 2012-08-16 kl. 19:52:40
Vilma //

Hej zara, vad kostade din barbour jacka i USA? Svara gärna!
Kram

Skrivet 2012-10-11 kl. 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0