pride!

Hejsan bloggisen! Igår var jag, Ludwig, Sebbe, Nolle och Camilo på Pride! Grejen är att jag ar sett paraden men det var måånga år sen så jag kom inte ihåg något från det. Det var skitkul att se!! Ni vet väl vad Pride är? En enormt stor parad/fest i hela Stockholm för homosexuella, bi och trans. Tycker det är hur bra som helst att så många stöttar paraden! 
 
Jag tänkte ta med kameran men jag orkade inte släpa på den hela dagen eftersom jg inte visste vad vi skulle göra efter och min mobil dog precis innan så jag han inte ta några bilder förrutom en på Camilo och Ludwig.
 

Amanda-Nicole //

vaaa snygg Ludwig ärrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Svar: he sure is!
zara

Skrivet 2012-08-06 kl. 18:17:57
URL: http://amandanicole.se/
Bella //

Min tanke innan jag somnar är också " undra vad min framtida man gör just nu " haha intressant va! Men iallfall vad heter du på instagram :)? Sjukt fin blogg kram!

Skrivet 2012-08-08 kl. 03:02:26
URL: http://isabellafabres.blogg.se
Angelica //

Dansar Ludwig balett?

Svar: nej :)
zara

Skrivet 2012-08-08 kl. 17:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0