på tal om det....

På tal om att visa allt jag köpte på resan i LA osv...Neeej g uuuuud vad joobbiigt! Haha men jag kanske kan göra lite mer dagen outfit eller något och ett inlägg här och där om något jag köpte men ni anar inte vilken process det skulle bli att plocka fram allt när jag precis packat in haha. Just nu ligger jag och chillar i min nya Abercrombie tröja och RB hipster brillz (cool uan sol). Två saker - check!
 

Aino Paloniemi //

Hi i am girl from finland and i love your blog and your text's and pictures! You are very pretty and i hope all good for you! :) Jag kan talar lite om svenska och Svenska är ett stort land, heido! :)

Skrivet 2012-08-02 kl. 00:35:27
URL: http://ainojessika.blogspot.fi/
nathaaalie //

hej. Jag undrar hur du håller dig i " form " , jag menar du är ju smal och så. Tränar du, eller äter du bara allmänt lite godis och de? :)

Skrivet 2012-08-02 kl. 11:40:41
Hannah //

Gör ett videoinlägg och visa ALLA kläder och sånt, snälla? Eller ett vanligt inlägg ;) btw, du är galet snygg och det är ludwig med ;)

Skrivet 2012-08-02 kl. 13:20:17
Anonym //

kan du lägga upp en bild på ludwig ? :)

Skrivet 2012-08-02 kl. 15:35:47
Anonym //

Är från Finland, herregud vad man skäms för hennes svenska.. :DD men luvin ur blog typ den roligaste jag vet. Zara varför så G?

Skrivet 2012-08-02 kl. 16:33:47
Anonym //

Förstår om du inte orkar.. Men det vore sjukt kul och uppskattat ska du veta! ;)

Skrivet 2012-08-02 kl. 19:33:28
Johanna //

Snälla, vfr inte i ett video inlägg???????

Skrivet 2012-08-02 kl. 20:27:58
URL: http://johanna.tapper.se
Grace //

Hey Zara,
I just wanted to say I remember seeing your "the greatest love of all" video singing back when you were 10, and at the time I was just 14 recovering from an eating disorder and depression. I thought you were so adorable and inspiring, I still think you are! so thank you if you read this, I hope you remember you are talented, beautiful and seem spunky and full of life. I admire you so much and I hope you know you have a bright future ahead, you could go into the music or modeling or acting business :)
xoxox
Grace <3

Skrivet 2012-08-02 kl. 22:30:13
Mira //

Kika gärna in på min blogg där du kan få läsa om mitt modellande, min vardag och fina bilder! Följ även gärna på bloglovin! Kram!

Skrivet 2012-08-02 kl. 23:01:01
URL: http://miravonderburg.blogspot.com
Filippa //

Vilka fina solglajjor! Vilken modell? :) sen en till fråga; jag ska till USA i höst och undrar om Ray Ban är billigare där?
Tacksam för svar!:)

Svar: egentligen är dom inte så billiga, eller 300 spänn billigare,vilket inte är så jättemycket! Jag vet inte vad modellen heter helt ärligt tyckte bara det var roligt att köpa några som inte var pilot eller wayfares :)
zara

Skrivet 2012-08-02 kl. 23:12:45
haha uttråkad tjej svarar på kommentaren ovan //

Bara för att jag klickade in mig här och såg dendummmatjalala kommentaren ovan av Filippa kan jag säga att JA, rb's är billigare i USA för de är amerikanskt och hon har skrivit att modellen är rayban hipster?
haha peace

Skrivet 2012-08-02 kl. 23:37:14
Anonym //

btw tycker att du och Chloe liknar varandra stört! Den blonda varianten av Chloe typ! enligt bilder å så de! Hehe

Skrivet 2012-08-02 kl. 23:38:54
Hildur //

Du har så himla gullig näsa Zara!

Skrivet 2012-08-03 kl. 10:25:49
Anonym //

Vad heter den här rayban modellen?

Skrivet 2013-03-09 kl. 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0