mina så kallade planer

innan jag börjar skriva något vettigt måste jag bara säga till dig som iiiinte är svensk och har ett ipnummer som slutar på 47, kan du snälla ta dina knaggliga svenska meningar som du översatt på google translate och trycka upp dom? Tack. Herregud, blir skitlack...
 
Aaaanyyywwaayyy, hahaha jag har skitit i min ''plan'' helt. Jag ligger ju bara hemma och softaaar. Kanske ska dra mig mot stan och möta Sebbz och Luddz. Jag tänker inte berätta för hela världen om mig och Ludwig, no hard feelings men det är ganska privat även om jag bombar insta med quotes från olika tumlbr sidor hahahahaha. Vissa på skämt, vissa inte. Men ni förstår säkert eftersom ni är väldens bästa! Jag ska typ sätta på mig något skugsmulligt och gå ut och leka fotograf nu haha. Visst är det roligare och läsa med fina bilder? Här får ni några fina på mig... 
 

kelen //

Om om är din bästa vän, var att smärtsamma, Vad gör du? Vad gör du om en vän var lidande?

Skrivet 2012-08-09 kl. 15:22:03
mina //

Behovet av att dölja saker du och din pojkvän Har du några?
Jag kan inte förstå
Jag misstänker att du

Skrivet 2012-08-09 kl. 15:25:28
Tania //

lovee your blogg! omg super cool photos hehe :3

Skrivet 2012-08-09 kl. 16:11:07
Anonym //

Hej Zara jag vill bara säga att jag avgudar dig och din blogg enda sen jag såg dig på talang för första gången så blev du min förebild jag älskar att sjunga men jag vågar inte visa det för någon har du något tips till mig?
jag undrar verkligen kram! <3

Skrivet 2012-08-09 kl. 21:06:35
paula //

varföööör lägger du inte upp flera videos på när du sjunger, spela in och lägg upp sötnoos!!

Skrivet 2012-08-10 kl. 00:10:45
Minä //

"innan jag börjar skriva något vettigt måste jag bara säga till dig som iiiinte är svensk och har ett ipnummer som slutar på 47, kan du snälla ta dina knaggliga svenska meningar som du översatt på google translate och trycka upp dom?"

Haha eftersom jag är från Finland trodde jag först du menade mig :D (även om jag inte kommer ihåg att jag skulle ha kommenterat din blogg någon gång) MEN så såg jag kommentarerna ovanför. Ja... okej... :)
På tal om dig och din blogg... Vi har med hela familjen sett dina talang klipp och tycker du är alldeles otrolig. Bara du hålls down to earth är jag alldeles säker att du kan bli en världsberömd artist någon dag. Keep up the good work och lycka till med allt! :)

Skrivet 2012-08-10 kl. 00:16:50
Anonym //

Vad ska du ha för väska till skolan?

Skrivet 2012-08-10 kl. 12:35:22
maja //

din blogg... kollar den minst 10 gånger om dan, sören vad kul att läsa och kolla dina bilder! kan du hjälpa mig ?! vilken av dessa två väskor tycker duuuu är snyggast?
http://www.hm.com/se/product/00381?article=00381-A
http://www.hm.com/se/product/02027?article=02027-C#article=02027-A
pleaze help me. puzz

Skrivet 2012-08-10 kl. 15:41:50
Julia //

Hahah söta bilder! :)

Skrivet 2012-08-10 kl. 20:34:25
URL: http://juliawbs.blogg.se
Hej //

Ja det var verkligen snygga bilder zara👍👌

Skrivet 2012-08-10 kl. 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0