kväll/morgon

Jag tänkte på en sak när jag var ute och gick. Är jag en morgon eller kvälls människa? Jag har alltid trott att jag varit en kvällmänniska för att jag älskar att vara uppe länge och sena kvällar är det bästa som finns, men så kom jag på hur mycket jag gillar mornar. Alltså inte att vakna klockan 7 och göra sig färdig för skolan utan tänk er att vakna tidigt, det är helt tyst, sätta på sig mjukiskläder, i med lurarna och gå och sätta sig på altanen med té när hela världen sover och man sitter där och bara tänker.
 
DET ÄR SÅ JÄVLA AWESOME NI ANAR INTE! Och jag är båda pigg på kvällarna och mornar.. Jag vet faktiskt inte själv varför jag inte går i väggen? Haha jag sover nästan ingenting, jag lever på nutellamackor och är alltid stressad. Jag måste komma back on track tills skolan börjar! 
 
En mongobild som inte ens hör till inlägget hehe... Natten/morgonen? What do you think?

Anonym //

Haha asså det är ju asnajzzz att vara uppe länge på kvällen/natten med sina kompisar och så, men när man är ensam så är det asdryyyygt haha
så jag är väl typ också både och antar jag ;) lol

Skrivet 2012-08-09 kl. 12:13:26
Joanna 1998 //

Jag är typ inget av det haha. Går upp typ 9-10 varje dag och går och lägger mig runt 22-23 oftast ,haha men när jag var nått år yngre så gick jag upp klockan 5-6-7 och gick och la mig 20-21 xP( förra året typ )

Skrivet 2012-08-09 kl. 12:33:47
URL: http://Pelargonen.blogg.se
Josefine //

Hej fina Zara jag har en liten fråga!
Vad har du för väska till skolan?
Får spader snart för jag har verkligen no idea för vad jag ska ha till skolan nu :/
Kram

Skrivet 2012-08-09 kl. 12:36:37
Anonym //

Jag är exakt som du med det där!

Skrivet 2012-08-09 kl. 13:05:00
URL: http://jolinesteen.blogg.se
Nathalie //

Hej skulle du kunna ge tips på bra filmer :)

Skrivet 2012-08-09 kl. 13:15:03
a //

Behovet av att dölja saker du och din pojkvän Har du några?
Jag kan inte förstå
Jag tror att alla kan prata
Har du sexuellt?
Du är fortfarande 14. Mycket omogna

Svar: taaaagggaaaaa
zara

Skrivet 2012-08-09 kl. 15:27:21
Louise :))))) //

oh, tack gode gud att jag inte var ensam. De e helt sick, vissa dagar somnar jag vid 5 och vissa vaknar jag vid 5? haha, okej, de kanske inte var så tidigt du menade, men ändå. O de där med nutellamackorna. Jag skulle inte klara av att leva utan det. Haha.

Skrivet 2012-08-09 kl. 17:10:36
URL: http://myylifeaslouise.blogg.se
Cayman17 //

På morgonen?

Skrivet 2012-08-15 kl. 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0