hjula

 
Idaag har vi gjort en hel del.. Eller vi har mest tagit det lungt! Linnéa är inte som andra barn och vaknar 7 vaarje dag typ? Haha så hon försökte väcka mig hur länge som helst! Klockan 11 fick hon äntligen upp mig. Vi cyklade till äffären. Dit är det 4 km och jag har sämst kondis så jag höll på och dö i vissa uppförsbackar haha. Vi köpte grill och lite smågrejer eftersom vi tänkte åka och grilla någonstans sen ikväll.
 
Myyyyyssiiigt! Jag har verkligen behövt det här. Komma ut till landet och bara chilla gaaalet. Jag skrattade hela tiden när vi åkte båt för jag kände mig så jävla lyyyckklig haha. Det här är riktig sommar! 

Tjejen //

Hej Zara! Vart är du någonstans? Är du på Gotland?:)

Kraaam

Skrivet 2012-08-13 kl. 19:06:35
Anonym //

Åhhh jag älskar meningen, "jag skrattade hela tiden när vi åkte båt för jag kände mig så lycklig" UNDERBART

Skrivet 2012-08-13 kl. 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0