helt perfekt

Senast idag fick jag jättemycket kritik från Alva att jag är dum i huvudet som inte kan planera (Exak så sa hon ju inte hehe men ni fattar). Jag kan verkligen inte planera och få saker att gå ihop. Mina planer bara fuckar ur och ingeting går som det ska gå! Jag kan inte hålla på med för mycket saker, jag måste ha en sak att fokusera på. 
 
Jag kämpar för att ha det perfekt, och om det inte går och få det perfekt så tänker jag bara ''Men då skiter jag väl i det''. Ingenting är någonsin mittimellan i mitt liv, förutom en sak.. Jag är antingen extremt glad eller förbannad, överlycklig eller djupt deprimerad. Ni fattar. Jag förstår att det vore jobbigt att ha ett förhållande med mig haha. Men jag skulle göra allt för att få det perfekt. Det är ett roligt ord.. Jag tänker mig perfekt som en våg. Man måste ha några brister för att balansera upp det bra med än själv och när det är en blans mellan bra och dåligt är det perfekt! Det ska vara 'harmoniskt', lungt, och stillsamt. Men oftast tippar det ju över på någon sida. Men klart man måste få göra fel och bråka för att fatta när det är bra balans emellan allt och perfekt är ju nästan tråkigt, det är liksom blankt....
 
 
Vet inte varför jag skrev det här, men jag måste verkligen ta tag i mig själv. Rycka mig i kragen och skrika ''SLUTA VARA SÅ JÄVLA SLARVIG''. Peace! 
 

Vicki //

Ingen är perfekt! Det är jag mycket glad över!:)

Skrivet 2012-08-15 kl. 22:03:58
URL: http://vickiso.com
T //

herregud vad jag känner igen mig. Det känns som det är mina ord som trycks mot svart och vitt. Orden som skulle kunna komma rätt ut från mitt egna hjärta.
Känner mer än mer igen mig i dig. På något sätt kan vi vara så lika fast ändå olika.

Det är sällan eller rättaresagt aldrig hänt, att jag har fått kännt att jag är så pass lik någon annan. Vi alla är unika, men kan vara lika för det!

Förstår precis hur du känner eftersom jag är likadan. Har tänkt ett XXXX antal gånger, nej nu skärper jag mig, men hamnar snabbt i samma bana igen.
Glöm aldrig att du är perfekt som du är, oavsett om du överglad, ledsen, deprimerad eller lycklig gånger tusen.

Massor med kramar

Skrivet 2012-08-15 kl. 22:15:29
Cayman17 //

Oh Zara, please do not anxiety for this.
You're a perfectionist. And you need to concentrate on things.
Do more things at once. This can only experienced.
Talk about it. With real friends.
Who knows everything about you.
Zara, take it easy.
You can do it.
You're very clever.
Puss och Kram

Skrivet 2012-08-16 kl. 10:35:44
Cayman17 //

You with the sad eyes, don't be discouraged.
Though I realize it, hard to take courage, in a world full of people, you can lose sight of it all. And the darkness that's inside you, makes you feel so small. But I see your true colors shining trought. I see your true colors and that's why I love you.
So don't be afraid. To let them show your true colors. True colors are beautiful like a rainbow. Show me a smile then, don't be unhappy.

Skrivet 2012-08-16 kl. 11:15:33
hej! //

Gud vad fint skrivet zara!

Skrivet 2012-08-16 kl. 18:26:12
hanna //

Typ sådär är det för mig också :p

Skrivet 2012-08-16 kl. 19:40:34
URL: http://hhannies.blogspot.com
LIsa //

Jag har frågestund på min blogg!
vinn en STOOOOr länk! :D

Skrivet 2012-08-16 kl. 20:16:35
URL: http://ekenberg.devote.se
Johanna //

Har du tänkt på vilket gymnasium du ska börja på? Jag menar linje och allt..? Skulle du helst gå musik och fortsätta med sång på det sättet?

Skrivet 2012-08-16 kl. 21:11:32
URL: http://johannablom.webblogg.se
melissa //

hej!
vilket högstadium i stockholm ska du börja på? är det sant att du ska börja på carlssons? :D

Skrivet 2012-08-16 kl. 22:48:16
Frida //

Känner sååå igen mig! DITT UTSEENDE ÄR HELT MAKALÖST PERFEKT BTW craäääjzee.

Skrivet 2012-08-17 kl. 11:44:46
URL: http://dipdye.blogg.se
Andrea //

Är du 97a eller 98a? :)

Skrivet 2012-08-17 kl. 12:23:07
Anonym //

Jag vet att jag helt säkert låter dum i huvudet som inte vet det här, men jag vet inte vad "ung" är, kan du berätta det, för jag såg på instagram att du skulle dit.

Skrivet 2012-08-17 kl. 12:43:21
HILDAA //

hey ZarishhUnderbarishhhh
ville bara säga att du skulle passa asbra i mörkbrunt hår som skiftar lite rött (:::

Skrivet 2012-08-17 kl. 15:40:34
Lebanezza //

Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

Skrivet 2012-08-17 kl. 16:37:14
URL: http://nattstad.se/lebanezza
Anonym //

Vet att du inte vill skriva så mycket om du och Ludwig men bara en fråga; när du och Ludwig träffas kysser bi fortfarande varann? Eller pussar varann på munnen?

Skrivet 2012-08-17 kl. 19:31:20
Johanna //

En lite fråga. Är inte du 98 alltså 14 år. Såg detta inlägg och då sa du att du var 97: http://zarish.blogg.se/2012/april/utkast-april-20-2012-2.html#comment

Skrivet 2012-08-17 kl. 20:36:24
URL: http://johannasomskar.blogg.se
Cayman17 //

Zara Larsson (born December 16, 1997) is a Swedish singer. (http://en.wikipedia.org/wiki/Zara_Larsson)

Skrivet 2012-08-17 kl. 20:58:06
Mimmi //

Tja!Du kommer säkert inte svara på denna fråga eftersom du får säkert hundratals frågor och kommentarer HELA TIDEN.Men jag får väl passa på och försöka :P . Såhär Lyder frågan : Är Ludwig Mulatt? Om inte vart kmr han i från ? Haha han ser lite såhära spansk ut , men ifrågasätter litegrand för han ser lite ut som en Mulatt Honestly ! / MIMMI

Skrivet 2012-08-17 kl. 21:18:41
URL: http://Mittnamnarmimmi.devote.se
Emi //

Ingen är perfekt iallafall inte du.

Skrivet 2012-08-18 kl. 10:45:29
AMANDA //

Du är ju perfekt!? ... hehe, skojar ingen är perfekt, puss! ;)

Skrivet 2012-08-18 kl. 16:35:16
Selma ♥ //

Nej, precis .. Ingen är perfekt! Men du är perfekt precis så som du är, & det ska du vara stolt över.. <3
btw; Super fin & bra blogg har du !

Skrivet 2012-08-18 kl. 17:46:15
:) //

Hej! Alltså du kanske tycker det här är en jättekonstig fråga, men iallafall....du ser ut att ha typ asfin hy, och då undrar ju jag såklart vad ditt skönhetstips kan vara? För jag vill ha finare hy, och tänkte om du kanske har någon bra produkt att rekomendera eller nåt? Jätte fin blogg också!

Skrivet 2012-08-18 kl. 19:38:24
ida //

hej zara, skulle inte du kunna lägga ut fler videos när du sjunger?

Skrivet 2012-08-18 kl. 21:04:16
ida //

hej zara, skulle inte du kunna lägga ut fler videos när du sjunger?

Skrivet 2012-08-18 kl. 21:04:33
Anonym //

Heej vart har du köpt din moncler jacka som du har på vissa bilder?:))
Du är bäst zara

Skrivet 2012-08-19 kl. 10:36:46
Anonym //

Hej Zara!
Jag har läst din blogg ett tag och jag jag har fäst mig så mycket vid den för du är så självsäker på dig själv och vet hur du vill ha det samtidigt som du är ödmjuk och lyfter upp dina vänner och familj! Ibland önskar jag att andra (ink jag) kunde vara lite mer som du på vissa vis. haha nu låter jag väldigt djup men det är rakt från hjärtat! (: Älskar din personlighet ! :) <3

Skrivet 2012-08-19 kl. 11:21:59
Hanna //

Hej Zara! Det är såhär att jag bor väldigt norrut i vårat avlånga land och har verkligen ingen koll på mode eller något sånt, nu undrar jag om du inte skulle kunna berätta och lägga in lite bilder på vad som är inne i höst eller vad du tycker är snyggt i höst, skulle vara roligt att veta av nån som bor i stockholms trakterna!

Skrivet 2012-08-19 kl. 11:37:55
Sofia //

Jag känner igen mig <3 Det är jobbigt för det går inte att få saker och ting att vara perfekta.

Skrivet 2012-08-19 kl. 19:56:09
URL: http://sofiajung.blogg.se
anonym //

men blogga! din blogg är jättebra om du uppdaterar mycket, men ZARA NÄÄR SKA DU SJUNGA HALO?? och kan du vara jäätte snäll och gullig och visa ditt rum ?:) cmon girl.

Skrivet 2012-08-19 kl. 21:13:19
Bob //

VISA DITT RUM PLIIIZ?:*

Skrivet 2012-08-19 kl. 21:14:15
Tyra //

Kan du inte visa hur du lägger in tumblr gifs på bloggen? Eller länka till någon sida som berättar? Fattar nada..

Skrivet 2012-08-20 kl. 10:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0