classic q/a

Vem är din absolut bästa tjejvän? Och vem är din bästa killkompis?
 
Åhhh tjejkompis har jag ingen aning om! Jag har så många supernära kompisar som jag kan ringa mitt i natten, anyday! Killkompisar blir det Ludwig, Erik och Sebbe! 
 
 
Haha what da hääck har du gjort med dina shorts?
 
Haha ingenting! Dom är inte mina. Jag vikte ner dom för annars skulle jag tappa dom eftersom det är Linnnéas och lite för stora. 
 
 
Kan inte du lägga ut en video när du sminkar dig? 
 
Haha sure men den kommer ju bli 20 sekunder typ haha.
 
 
hur mycket sparar du i månaden? 
 
Sparar iiiingenting! Skulle verkligen behöva det! 
 
 
Tycker du att det är viktigt att se bra ut? jag menar att vara smal och så?
 
Jag tycker det är jätteviktigt att trivas med sig själv och att vara hälsosam, för det är inte hälsosamt att ha ett ett BMI över 30 liksom (inte att vara för smal för den delen). Men bara man mår bra! 
 
 
 

Abbe //

Hej jag älskar att göra musik och att sjunga har du nått tips för att sjunga bättre typ som du :)

Skrivet 2012-08-13 kl. 23:45:30
Anonym //

Zara snela du ( jag kan stava men vill vara en tönt) kan du snela svara på denna frågan, VART KAN MAN KOLLA PÅ FILM PÅ INTERNET GRATIS OCH ONLINE?????? Vilken sida kollade du på när du tittade på the vow!
Maaajgaaad dör om du svara tyyyyyp för måste se den !!!! Svara snela du! Pusseliiiipussss

Svar: Ladda ner skiten haha
zara

Skrivet 2012-08-13 kl. 23:53:41
Alice //

Fortsätt med att göra sådana här inlägg, det är askul att läsa!
Jag har en fråga:
Finns det flera skolor i Stockholm som heter Kulturama? För jag vet ju att det finns en typ musikinriktad skola som heter Kulturama, är det den du går på eller går du på en "vanlig" skola? :)

Skrivet 2012-08-14 kl. 00:22:24
Hej //

Alltså Gud vad folk hackar sig på din shorts både på bloggen och instagram Omg det är väll ändå din ensak!?

Skrivet 2012-08-14 kl. 02:21:55
anonym //

vad använder du för brunpuder?? :)

Skrivet 2012-08-14 kl. 09:22:51
Felicia //

du kanske har berättat detta eller så har du inte det fast alla verkar fatta ändå.. utom jag.. Men vem är linnea? :$

Skrivet 2012-08-14 kl. 11:14:50
URL: http://barafelicia.blogg.se
Anonym //

Kan inte du vissa lite saker som du har köpt i USA?

Skrivet 2012-08-14 kl. 11:41:37
Klara //

Hej!
Hur mycket får du i månadspeng?
För, haha, det verkar som att du kan
Shoppa för hur mycket som helst utan att
Bli pank ;) (vet att du inte använder pengarna
Från talang så..) t.ex när du var i USA, Hadde
Du sparat till det eller har du helt enkelt
As mycket pengar ?
Älskar din blogg och du är hur fin som helst!
Kraaan

Skrivet 2012-08-14 kl. 13:28:38
Maria Vallin //

Kan du visa ditt rum? :)
Hur ofta träffar du ludwig? och kan du inte göra ett videoinlägg med honom? :D

Skrivet 2012-08-14 kl. 16:01:41
Maria Vallin //

Ni passar jätte bra tillsammans föresten!:)

Skrivet 2012-08-14 kl. 16:02:15
Anonym //

Kamdu lägga in en närmare bild på din Barbour jacka när du inte har den på dig ? :)

Älskar din blogg!

Skrivet 2012-08-14 kl. 16:24:10
sandra //

haha zara driver du eller, vadå inte hälsosamt att ha ett bmi över 30? både jag och min bror har ett bmi på 31 och du ska se hur vi ser ut, vältränade som bara den. Muskler väger mer än fett och bmi är inget "riktigt" mått på övervikt. jag har inte mycket fettprocent i min kropp. Men lilla du vet ju inte så mycket, utan bara leker att du kan något haha tönt

Svar: Ingen kan säga att du är överviktig om du har ett BMI över 30 och är vältranad. Elitidrottare, bodybiulders osv ingår inte riktigt om man ska räkna ut BMI. Man kan ju klicka in sin längd och vikt på datorn hur lätt som helst för att räkna ut sitt BMI därimot räknar den ju inte ut hur mycket fettmassa man har i kroppen! Men för normalbyggda männiksor har man fettma om man har över 30 om man ska gå efter 'listan' eller vad det nu är! Ta det lungt, du behöver inte bli otrevlig. Det jag ville säga var ju mest att det inte är hälsosamt att vara varken överviktig eller underviktig och att man bara ska tänkta på att må bra och vara nöjd med sig själv. Sluta hata.
zara

Skrivet 2012-08-14 kl. 17:24:22
Anonym //

Dina shorts ser lite konstigt ut! Inte för att vara elak eller något! ;)

Svar: men läser du ens vad jag skriver?
zara

Skrivet 2012-08-14 kl. 18:24:55
anonymous //

Hur håller jag formen?

Skrivet 2012-08-21 kl. 00:26:21
anonymous //

Hur håller jag formen?

Skrivet 2012-08-21 kl. 00:27:18
eelsa //

Vad använder du för teckensnitt?

Skrivet 2012-08-26 kl. 16:15:18
aniiis //

vad har du för BMI?

Skrivet 2012-08-27 kl. 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0