Kungsträdgården

Idag vaknade jag halv 3!!! Hur ångest är inte det? Men efterom jag har bestämt mig för att göra något utav dom här lediga dagarna så ringde jag Malva och vi drog in till stan. Väl inne inne i stan satte vi oss på Fresco och gjorde min svenska läxa. Efter ett tag träffade vi Lucinda och Paloma på McDonald's och snackade lite sen kom vi på att vi ville till Kungsan och kolla på alla fiiina roooosa blooommoor! Gud! Det var verkligen fint. Har ni varit där?

dinaah //

gud vad fint!



måste bara säga att jag blir så inspirerad av dig, själv så älskar jag musik och vill absolut jobba inom det när jag blir äldre och du liksom "jobbar" ju med det, men det är liksom bra att du inte håller på och säger att du är bättre än någon, utan att du är dig själv! (:

Skrivet 2012-04-29 kl. 23:08:56
URL: http://dinahs.blogg.se/
Olivia //

Hej, tänkte bara fråga snabbt haha.. Är du modell? Du är verkligen jättesnygg! :) kram

Skrivet 2012-04-29 kl. 23:13:05
Moa Millros //

Zara? Ska du vara i Huddinge på valborg eller någon annan stans? Puss älskar dig!

Btw, får ja skicka idolbild till dig?:D har skickat bilden som ja redigerade lite till dig killes mobil. Vill järna att du ska se den :D <3 ja älskar dig över hela mitt hjärta zara.

Skrivet 2012-04-30 kl. 00:01:01
Linnea //

Jag har vart där, fast jag bor 25 MIL därifrån :'D



Men det är verkligen suuuuperfint där. Det är bara för vackert (:

Skrivet 2012-04-30 kl. 17:18:49
URL: http://linneafourever.blogg.se/
Frida //

Ojj, har ni redan fått blommor osv, här är det fortfarande snö och kring 5-10 + på dagarna! :s

Riktigt avis!

Skrivet 2012-04-30 kl. 22:31:27
URL: http://fridaasundstrom.blogspot.com
ryan williams //

are all Swedish girls hot!?

Skrivet 2012-05-01 kl. 18:50:10
fashionrush.spotlife.se - Sveriges nya modeblogg //

Såå fina bilder! Älskar blommorna i kungsträdgården!

Skrivet 2012-05-02 kl. 17:12:50
URL: http://fashionrush.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0