Q/A

Har du några klackar? Isåfall kan du inte visa de i bloggen?

Nej det har jag inte. Jag tycker det ser lite roligt ut när unga tjejer går i alldeles för höga klackar. Antingen ska man ha rejäla, höga skor eller flat. Inget mittemellan det ser bara fult ut - enligt mig - sen är det folk som jag känner som går i högklackat och passar jättebra i det. Jag menar, det är ju dösnyyyyggttt men jag ska vänta till jag växt lite mer.


Är du och Ludwig fortfarande tillsammans?

Ja då, men bara för att jag inte skriver om honom betyder det inte att vi inte är ihop. Nu är det ju ''minilov'' och man hänger väldigt mycket med vänner och jag och Ludwig har inte aaalls samma umgängeskrets.


Vem är Astrid?

En tjej, född 97 från Östermalm som är världens gulligaste.


ta bort din blogg , du bloggar ju nästan aldrig?!

Varför ska jag ta bort min blogg bara för att jag inte bloggar så ofta? Då kan jag ju inte ens blogga? Haha jag gör inlägg när jag känner för det och när jag har tid sen vill jag självklart att ni läsare är kvar men det är ingen skylldighet att blogga även fast jag vet hur irriterande de är med folk som aldrig uppdaterar haha.


har du kvar pengar från när du vann talang som du typ shoppar för?

Jag har inte shoppat för dom pengarna, jag har inte rört dom. Jag ska spara dom tills jag blir äldre och göra något vettigt med dom.



Behöver fler bloggar att följa //

Hej. Kan du inte länka till Astrids blogg, om hon har någon?!



Kram

Skrivet 2012-04-29 kl. 06:58:38
Emma //

När ska du göra den videobloggen när du sjunger halo? :)

Skrivet 2012-04-29 kl. 08:33:33
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

Hur mycket pengar fick du från talang

Skrivet 2012-04-29 kl. 09:19:45
Jess //

Vet inte varför jag kommer ihåg detta, haha men när du vann talang så frågade dom " vad ska du göra för pengarna?" och då svarade du " en ny bil ska det bli!" haha vf blev det ingen bil? :)

Skrivet 2012-04-29 kl. 10:48:29
Anonym //

om du nu inte har rört pengarna från talang... vart får du alla pengar ifrån då som du shoppar massa hunters och andra dyra märken ifrån?

Skrivet 2012-04-29 kl. 11:31:59
Astrid Å //

Hon kanske har sparat pengar länge och sedan kunnat köpa hunters och så! Varför ska ni bry er om vart hon får sina pengar ifrån , det är väll hennes sak inte eran! Blir så trött på er som säger att var får du pengarna i från,sluta blogga,och annans elakt,om ni bara har elaka kommentarer kan ni lika väl hålla dom för er själva! Ni är

Bara avundsjuka på en så otroligt söt tjej med hennes talang! Af älskar dig Zara! Kram Astrid

Skrivet 2012-04-29 kl. 15:37:27
Lovisa:) //

Heej zara, din blogg e asgrym!!! (ta inte bort den) jag har en lite fråga till dig, och det är vad har du köpt den snygga baddräkten som du hade på din heder(stavning) super fin är den! <333

Skrivet 2012-04-29 kl. 16:28:11
Lovisa:) //

Snälla svara :)

Skrivet 2012-04-29 kl. 16:31:23
Anonym //

men i tven sa du : vi köper en bil!!!

Skrivet 2012-04-29 kl. 17:15:40
Edit //

Gör mera videoinlägg! :) <3

Skrivet 2012-04-29 kl. 18:14:10
URL: http://bydittan.blogg.se/
Anonym //

hur träffades/ lärde du känna ludwig? hur blev blev ni på " g " osv.. :D skulle vara sjukt kul att få veta det! Ni är så fina tillsammans. ♥

Skrivet 2012-04-29 kl. 22:14:53
Alex //

Jättehöga eller flats? Ska man gå i 14 cm klackar till vardags eller? Då ser det ju betydligt bättre ut med 6-7 cm

Skrivet 2012-04-30 kl. 07:23:03
Elle //

Come on! Go sing Halo.

I'm not here to listen to what you are wearing and think about all these ridicules things.

I'm here to see you sing and see how its going.

And by that I don't mean how your... shopping is going!

Skrivet 2012-04-30 kl. 12:42:50
Pemilia! //

kan inte du försjöka svara på frågorna i ett videoinlägg? skulle bli såå mycke roligare då :) <33

Skrivet 2012-05-11 kl. 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0