Chloé in London

Idag efter skolan gick jag hem till Paula, där vi skrattade och pratade om allt möjligt. Hon är verkligen min solståle när jag är nere. När vi diskuterade om helgen ringde Clorris och berättade att hon hade kommit in på en skola i London. Först blev vi jättegalda och började skrika ''grattis!'' Sen sa hon att hon skulle flytta om ca 1 vecka. Då bara hände det något. Jag har inte gråtit så mycket på hur länge som helst! Jag han inte ens tänka förrens tårarna kom som ett vattenfall och ville inte sluta rinna. Det blev ännu värre när vi gick över till henne (eftersom Paula och Clorris bor praktiskt taget grannar)
.
Jag är verkligen, verkligen glad för Chloés skull, men jag är så otroligt jälva ledsen att jag inte kan ringa och berätta någon helt sjuk grej och komma hem till henne när som helst och skratta åt det, eller när hon tar en ''tarre'' helt random till min skola, alla minnen... Att inte få se min bästavän när jag vill. Det gör så ont att veta att hon kommer vara i ett helt annat land och jag kommer sitta här i Sverige och saknar henne varje dag. Jag kommer i alla fall åka till London mååånga gånger i sommar!
-

I ♥ U


Anonym //

ok

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:02:33
Sofia //

har känt samma grej typ med det går över! du fixar det tjejen ;) <3

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:06:19
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Anonym //

asså faan, one direction bor i london? :S

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:09:11
Ajna //

åh, jag vill också flytta till london!

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:10:09
Ida //

GUUUUD VAD KUUUUL !! :D Min stora dröm är typ att bo i London haha xP



Men, GUUUUD VAD HEMSKT :OOO Alltså att du inte kommer träffa henne lika lätt då. Det förstår jag att är jättejobbigt, men du kan ju åka till henne och stanna där typ gaaanska läne för du kan ju bo hos henne och inte ett hotell då. Och då kostar det inte så väldigt mycket att åka dit och va med henne typ halva sommarn. Försöker pigga upp dig lite Zara, men så är det ju. Du kommer att träffa henne mycket ändå!



vad sorgligt :'''(

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:16:49
Agnes //

Jag vet exakt hur det känns!. Min bästis flyttade till New York. Det är verkligen skit jobbigt och man saknar dom sååååååååååå sjukt mycket. Men även fast man vet att det är skit kul för dem så saknar man dom så hilma mycket! Men Facebook finns (som tur) så man kan ju chatta med dom ändå. Men det är sjukt jobbigt ändå!! <3

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:22:49
Lo //

Stackars dig! <3 Kan verkligen förstå dig. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men hoppas hon får det bra iaf och när ni träffas i sommar att ni kommer ha det roligaste 'time of your lives' ever där nere. ^^ :) Även om ni kommer träffas mer sällan så kommer ni nog få dubbelt så kul när ni gör det. ^^ Så se fram emot det! Älskar dig Zarii <3

Skrivet 2012-04-16 kl. 20:48:22
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

man blir både glad och ledsen! Glad av att ens kompis har kommit in på skolan och allt sånt. Tills man inser det du insåg. Att inte kunnas träffas när man vill och inte se varanda på LÄNGE och allt sånt. Ska man bli glad eller ledsen? :) /:(



men när ni träffas kommer ni har askul!! det är ju tur som fan att det finns skype!!!!! :)



Var med i veckans blogg!

http://emmandens.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-2.html#comment

Skrivet 2012-04-16 kl. 21:03:19
URL: http://emmandens.blogg.se/
Nora //

Hur länge ska hon bo i London? hela livet eller bara några år?

Skrivet 2012-04-16 kl. 21:17:51
URL: http://happynora.blogg.se/
Anonym //

Vilken skola kom hon in på? :) harrodians?

Skrivet 2012-04-16 kl. 21:20:55
Johanna //

Åh stort grattis till henne men fyfan vad tråkigt för dig! Ni kommer sakna varandra som attan men bara ni håller kontakt genom fb/telefon osv. så blir det bättre!

Skrivet 2012-04-16 kl. 21:35:17
URL: http://thedailygrind.devote.se
elsa //

Gud vad roligt för henne men jag förstår verkligen att det måste vara väldigt jobbigt för dig, min bästis flyttade också ifrån mig när vi var runt 7-8 men vi är fortfarande bästa vänner och nu bor jag i pparis och mina närmaste där hemma grätt verkligen jätte mycket också när jag berättade det för dom för ett och ett halvt år sedan!



Skrivet 2012-04-16 kl. 21:37:47
Hihi //

Men det finns en app för iPhone och Android som heter viber... Man kan ringa å messa gratis! Hoppas du har det bra i alla fall, jag förstår dig!

Skrivet 2012-04-16 kl. 21:41:25
hanna //

är det någon speciel (stavning) skola ellr är den en vanlig skola



ps det kommer vara jobbigt i början men du kommer att klara det <3

Skrivet 2012-04-16 kl. 22:09:15
Sara //

Hej Zara!

Jag förstår verkligen hur det känns! Jag var tvungen att flytta ifrån min bästis... Det gjorde ont! Jag hoppas att du snart mår bättre <3! Alltså du är en utav mina idoler och jag vet inte vad jag ska skriva mer en att jag vet hur det känns!



Älskar dig, Finns för dig!

Kram Sara!

Skrivet 2012-04-17 kl. 15:03:21
URL: http://mrser.blogg.se/
Sara //

Vad var det för skola hon kom in på? :)

Skrivet 2012-04-17 kl. 22:51:39
Sofie //

Vet ungefär hur det känns, stackare!



Men är inte chloe utomlands? Hon skriver ju iallafall om det på sin blogg.. Fast det kan ju vara tidinställda i för sig.



Men hoppas att ni kan hÅlla kontakten ändå!

Skrivet 2012-04-18 kl. 10:11:23
URL: http://sofiejonsson.blogg.se/
Felicia //

Du kommer sakna henne som in i helvete..Men när ni väll träffas kommer ni ha mer en dubbelt så kul som ni hade när ni nästan träffades varje dag. <3

Skrivet 2012-04-18 kl. 12:04:00
Alva haugdahl //

Jätte kul för henne, en jag känner ska oxå flytta till london p.g.a skola fast hon har inte gjort det än just nu går hon på kulturama men aja... Fett synd för DIG! Och lite för henne såklart :(

Skrivet 2012-04-18 kl. 18:56:45
URL: http://aalvizz.devote.se
Emma //

Vad synd!! Vilken skola ska hon gå på?

Skrivet 2012-04-18 kl. 19:38:54
Elli //

Jättekul för henne, men tråkigt att alla hennes vänner kommer sakna henne så mycket! Min kompis ska (eventuellt) byta skola i höst och bara det tycker jag är hemskt. Att inte se henne varje dag kommer kännas förjävligt. Men du kommer klara dig, du har fler vänner och det är inte så att hon är borta för aldrig. <3

Skrivet 2012-04-18 kl. 21:27:37
Anonym //

Heej synd att Chloe ska flytta till London!

Förstår att du blir ledsen!

Du klarar det:)



Många kramar...!

Skrivet 2012-04-19 kl. 19:06:48
Anonym //

(L)

Skrivet 2012-04-19 kl. 19:07:51
Anonym //

Jag vill också flytta dit! Ska hon flytta dit med sin familj eller ska hon bo på skolan? Tacksam för svar! Xx

Skrivet 2012-04-21 kl. 19:59:25
sophie [FOTOGRAF] //

kan du länka hennes blogg???

Skrivet 2012-04-21 kl. 22:44:21
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Anonym //

Vad är det för skola ? :)

Skrivet 2012-04-22 kl. 14:17:51
Sandra //

vem? ^^

Skrivet 2012-04-29 kl. 20:38:37
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0