good afternoon

Hahaha omg jag låter som min gamla engelsklärare! så hello guys! Just nu sitter jag och snackar med Paulinne som jag drog med hem eftersom min kväll inte alls blev som planerat.. Buuhhuuuu. Jaja she's awesome så vi har det lite mysigt osv. Jag tänkte bara meddela alla där ute att jag är back on track och ska börja blogga på riktigt! Ska trixa och fixa lite med designen också!

Anonym //

Skrivet 2012-04-14 kl. 23:19:54
Alexandra //

Hej Zara! Har en fråga till dig som du säkert inte kommer svara på, men det är värt ett försök. Jag är 12 år, snart 13 och älskar att sjunga. Vad tycker du jag borde göra för att komma igång med musiken och för att typ bli upptäckt eller uppmärksammad?

Skrivet 2012-04-14 kl. 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0