pluggsjuk?

Hejsan mannar! Igår vaknade jag och hade fruktansvärt ont i min lilla hals så jag sa till mamma att jag inte mådde så bra, sen somnade jag om. Klockan 12 vaknade jag igen av att mamma ba ''Zara, nu ska du gå upp för du ska till skolan och göra kemiprovet''. Man ba wtf!? Men jag gick och duscha, tog en alvedon och satte på mig ett par mjukisar och så schussade mamma mig till skolan. Provet gick bättre än väntat i alla fall! Men jag är/var faktiskt sjuk...
.
När jag kom hem så var det ca 30 min kvar tills min spanskaläxis (läxhjälp) skulle komma. Även om det är skitbra så orkade jag verkligen inte! Jag ville bara krypa ner i min säng och sova, fast man kan inte avboka på så kort tid så då var det ju lika bra att kanske få någonting gjort istället för att betala och inte göra någonting! Så måste jag plugga till spanskaprovet, Fysikprovet, Musikprovet, Sång- och röstprovet och en SO uppsatsinlämning den här veckan. AAAHHHH hur fan ska jag hinna!?

Anonym //

guud vad söt bild! ^^

Skrivet 2012-04-20 kl. 16:19:05
Hannah //

Hur går röstprovet till? Varför lägger du aldrig upp sångvideos? Om jag skulle kunna sjunga som du skulle jag lägga ut en i veckan och jag är säker på att du skulle få fler läsare! Asså alla som kommenterar säger typ att du ska lägga upp men du gör det aldrig haha :(( synd för du är så sjukt begåvad :) hare

Skrivet 2012-04-20 kl. 16:50:36
Emma //

Du behöver nog inte oroa dig för sång och röst prov! Du är så grym! :)

Skrivet 2012-04-20 kl. 17:08:20
URL: http://emmandens.blogg.se/
Nikki //

Du är så sjukt begåvad. Jag antar att du får höra det ofta, men din röst är to die for. Du kommer bli något stort någon dag, det vet jag.

Skrivet 2012-04-20 kl. 17:11:54
URL: http://www.mondoblog.se/nicole/
Emma //

Hur har du fått så fint hår? :) Har du gjort någonting speciellt för att det ska bli så långt?

Skrivet 2012-04-21 kl. 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0