Paulinne - instagram

Heeeello boyzz and giiirlz!♥

Ni alla undrar säkert varför Zara inte har bloggat och det är för att hon åker skidor med sin konfa grupp den här veckan. Så nej, hon är inte död utan bortrest och sedan kanske en aning bloggtrött. Det blir man lätt på lov Hon kommer snart tillbaka igen,haha! Det kanske händer att jag uppdaterar lite mer under dagen, skulle bara meddela er det här!

Ni får väldigt gärna kika in på min blogg. Den handlar om mig, min danskärriär, musik & lite annat kul! Ni kan dessutom följa mig på Instagram där jag heter Paulinne. Just as simple as that, PUSS!


maja //

du borde göra lite mer videobloggar!!

Skrivet 2012-04-12 kl. 15:13:32
Ida //

åååh vad söt bild paulinne ^^



förresten kan du hälsa zara att hon har en fett snygg desig nu heheh :P

Skrivet 2012-04-12 kl. 16:23:08
Anonym //

Hoppas Zara har en bra vecka och åker skidor. Besök gärna min blogg. www.emmasplanet.webblogg.se

Skrivet 2012-04-12 kl. 18:26:07
Agnes //

Snygg design! =)

Skrivet 2012-04-12 kl. 20:08:57
URL: http://agnesmadelene.blogg.se/
Hannah //

Hej söta du!!

Kan inte jag få en länkning av dig på zaras blogg?

För jag nörd läser både din blogg och zaras blogg och tycker de är bra så snälla Pauline kan inte du titta in min blogg och sen länka här skulle bli så glad kram!<3

www.99hannahpettersson.devote.se

Skrivet 2012-04-12 kl. 23:23:55
URL: http://99hannahpettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0