Men chilla!

Nu är det Paulinne som bloggar igen! Zara är tillbaka nu, så detta är mitt sista inlägg! Jag gjorde den blåa designen medans Zara var borta för att den andra var gräslig! Och sedan sa hon att hon hellre ville ha en beige design. Denna header har hon lagt in själv. Så jag är inte ansvarig för det längre haha! Om ni vill ha designer till era bloggar så kontakta mig, på bloggen eller mejlen. Länk till min blogg finns längre ner i sidofältet :)

Viki //

Ok men snygg desain<3333

Skrivet 2012-04-14 kl. 16:50:15
Mimmi //

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60 <3

Skrivet 2012-04-14 kl. 18:34:05
URL: http://Mittnamnarmimmi.devote.se
Anonym //

Hej Zara!

Jag skulle bli skitglad om du bara svarade detta på ett inlägg eller något så jag kan se, för jag behöver verkligen ett svar..

Jag sjunger väldigt mycket, jag älskar att sjunga!

Folk som hör mig säger att jag har talang, men mitt självförtroende suger bajs... Jag vågar verkligen inte sjunga.. Hur ska jag försöka bearbeta mitt äckliga självförtroende? Är 13 år :)

skulle va naajjjs om du kunde svara, skulle gärna vilja träffa dig för du har verkligen talaaang!!

Hejdåå :)

Skrivet 2012-04-14 kl. 21:38:17
Anonym //

Jag ska följa dej på instagram nu så du kanske ser vem jag är om du inte får för många :)

Skrivet 2012-04-14 kl. 21:41:01
Evelin //

jag kan inte se någon ny design fast jag har uppdaterat! :/

Skrivet 2012-04-14 kl. 22:24:49
Anonym //

Kolla gärna min blogg :)

Skrivet 2013-02-05 kl. 10:55:41
URL: http://www.MittHobbyLiv.blogg.se
sköna brudden //

ey sara ? du gillar och sjunga men tänk på att du bara blir känd av dina fan inte av dig själv. aja peace

Skrivet 2013-02-09 kl. 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0