hemavan

Heeeeyy guys! Sorry för att jag ine bloggat på en halv evighet men men, jag har ju varit på konfaläger där internet sög och Paulinne har bloggat lite åt mig dom senaste dagarna. Snällt! Just nu sitter jag i bussen på väg hem från fjällen. Det tar 15 timmar till storstaden. Fuck. Jajaaaaaaaaaaa.... Skönt att komma tillbaka till civilisationen! Haha. Imorgon ska jag plugga största delan av dagen, sen har jag läxhjälp spanska, läxhjälp matte osv osv osv. Kanske träffa Malviz, Lurreman, Stellzzz och min älskling. Jag ville bara säga att jag lever! För er som inte följer mig på instagram kan följa mig på zaralarsson där jag är fett aktiiiv.
'

elle //

Du säger att du gillar att designa din blogg...

Varför ser det ut som något du slängt ihop på några minuter

Första saken du behöver göra är att välja bra färger.

Skrivet 2012-04-14 kl. 10:07:24
Agnes //

Elle, det var Paulinne som gillade att designa bloggar...

och den här var dessutom tillfällig.

Skrivet 2012-04-14 kl. 10:25:41
URL: http://agnesmadelene.blogg.se/
Anonym //

Sorry man men denna designen var inte snygg.

Skrivet 2012-04-14 kl. 10:36:01
Agnes //

Hoppas du hade det kul! =D

Skrivet 2012-04-14 kl. 11:58:32
URL: http://agnesess.blogg.se/
Anonym //

Hej Zara så här kollar man dina instagrambilder med en vanlig dator:

http://web.stagram.com/n/zaralarsson/

Skrivet 2012-04-14 kl. 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0