happiness

Något som jag tänkt på är att näästan alla bilder på tumblrsidor och weheartit är så himla ''flawless'' och personerna på bilderna ser helt berkymmerslösa ut! Typ som att dom springer runt på en äng hela sommaren och bara skrattar utan problem. Att dom inte har det jobbigt i skolan, inga bråk osv. Haha även om jag är jättetacksam för allt jag har och väldigt nöjd med mitt liv känns det helt misareble i jämförelse med personerna på bilderna. Hahaha omg vad jag har konstiga tankar med jajaaa...

Arozow //

Hahah kollar din blogg jätte många gånger nu=)

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:21:01
URL: http://thetwogirlz.blogg.se/
Lily //

har tumblr?

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:25:52
Greta //

Kan inte du visa ditt rum:)

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:43:34
Kira //

Eller så är dom bara glada för stunden.

Hon på bilden är kanske jääätteglad på brädan men har jättejobbigt hemma.. ? :)

Skrivet 2012-04-01 kl. 16:55:18
Alicia //

Åhh, har också tänkt på de!! Man känner typ att ens eget liv verkar riktigt ointressant helt plötsligt.. Eller så känner jag iaf haha!

Skrivet 2012-04-01 kl. 22:53:23
URL: http://aliciabellaa.wordpress.com
Moa Wahlén //

haha du satte den, har också funderat över det lite ;)



kramisar

Skrivet 2012-04-01 kl. 22:56:41
URL: http://www.moaw.devote.se
Sanna //

haha ! ;D

Skrivet 2012-04-02 kl. 16:23:23
URL: http://thedailygrind.devote.se
Anonym //

.

Skrivet 2012-04-02 kl. 19:16:20
Hannaaaaaaaa //

Shit vad skönt att du säjer så... Haha, missförstå inte! Jag känner exakt samma sak när jag läser din blogg! Typ "ååååh vad bra liv hon har" och "ååååh fan henne varför måste ho vara så jävla onaturligt snygg". Och när du säjer så så fattar man (eller aaaaaa jag iallafall haha) att du e en människa! Vissa kanske tänker samma sak som jag tänker om dig om mig, att mitt liv e perfekt osv... Gud det låter som om jag inte gillar dig haha, nej men du verkar som en HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIIIIGGGG brud! Jag menar bara att det e skönt att veta att ingen e perfekt eller så... Kram

Skrivet 2012-04-02 kl. 22:33:32
JOSEFINFOTAR ♥ //

Asså vi är fan soulmates. Haha vi tänker ju helt lika. Har läst igenom lite av ditt arkiv, och jag kan säga dig att vi delar många lika tankar. Hehe knasigt, vi kanske är hemliga tvillingar? :o ♥

Skrivet 2012-12-18 kl. 20:11:08
URL: http://josefinfotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0