hemma

Hej bloggisen!

Jag kom precis hem från stan och nu sitter jag och lyssnar på dunkadunka musik. TREVLANS! Jag hittade sååå snygga byxor där, jag dööör! Men eftersom jag inte hade så mycket pengar tänkte jag lägga undan.. Men det gick tydligen inte att göra det. SUCK! Jag får väl gå och köpa dom nån annan dag. Jag måste bara säga att dom har gjort allt supercoolt med inredningen osv. Men en sak jag stör mig grovt på fast ändå går och skrattar åt det är att alla som jobbar där inne ,som för övrigt är snygga som !#/%&, går hela tiden runt och ba HEEEYYY WHAT'S UP? haha och sen ba ''kan jag hjälpa er med nått''. Jag menar alla är ju svenskar, varför ska man då gå runt och säga hey girls how are you today? på knagglig engelska haha sen blir jag jätte osäkäker om jag ska fråga dom om hjälp på engelska eller svenksa haha.


COOL UTSIDA ELLER VAD?



emelie //

Zara, snälla svara.. jag tänkte be någon i stockholm köpa lite kläder åt mig därifrån därför undrar jag ifall dom även har abercrombie där? =)

Skrivet 2011-09-24 kl. 15:32:10
Anonym //

Nej dom har inte Abercrombie!



Zara du vet att dom har Hollister i Täby Centrum också? Har du inte varit där?

Skrivet 2011-09-24 kl. 21:16:30
Nathalie //

Är det där hollister eller?

Vart är du någonstans på bilderna ? :) <3

snälla tacksam för svar

Skrivet 2011-09-25 kl. 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0