spanska prov nu

Hej bloggisen!
NU hr vi snart prov och jag är så jävla´nervös så jag typ kissar på mig.. bokstavligt! Haha vi ska ha prov på kapitel 1, 2, 3. Men det kommer säkert gå bra. jag HOPPAS det iallfall! Men jag blev så sur på en grej. Jag och Palli typ sprang till skolan imorse.. sen ser vi att det sitter en lapp på dörren till klassrummet: ''vi har ingen hemkunskap idag MVH Sofia'' Jag hade lust att slå igen dörren.´Men Men då fick man lite extra tid till att plugga :thumbup:

KOLLA IN MICHELLES BLOGG HÄÄÄÄÄÄR hon har precis fått en ny design som jag såååå tänker sno! mihihihi (Jag snackar om kodmallarna nu då)


Nathalie //

Är spanska svårt? Själv så läser jag franska=)

Skrivet 2011-09-28 kl. 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0