Slutbetyg på en termin...

Hejsan bloggisen! Jag har nyss varit hos Erik och vi har gjort klart uppsatsen till hemkunskapen. Vi är i samma 'grupp' och vi ska skriva om kolhydrater. Jag vill verkligen satsa all in nu på hemkunskapen, eftersom vi får slutbetyg på bara en termin (?!) och jag vill självklart ha ett A! men det slutade ju såklart med att vi låg i hans säng och snacka om allt möjligt. Jag kan verkligen prata i timmar med han, BÄSTAVÄN! Jag är ledsen för sugig update men så kan det ju bli. Jag ska nog försöka klämma in ett inlägg när jag kommer hem också, puuuussss


Anuk //

who is this Eric? is he your boyfriend?

Skrivet 2011-09-14 kl. 06:33:59
Anonym //

kan du inte lägga upp en bild på erik? :D

Skrivet 2011-09-14 kl. 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0