Idol



Just nu sitter jag och kollar på Idol.. Man blir ju fan rädd för vissa människor! haha men jag MÅSTE bara påpeka att Alexander Bard är det skönste jury-medlemmen ever! han är ju nästan FÖR ärlig. När dom andra säger :''njaa det var inte så bra, tyvärr'' så kommer han och slänger ur sig ''nej du är dålig och du är ful, hejdå'' hahaha så jäkla underbart ju!


Anonym //

Jag tkr Alexander var lite för sträng, hittade han någon bra alls?

Skrivet 2011-09-04 kl. 21:27:13
Felicia //

uuuesch, jag hatar honom! :/ ;)

Skrivet 2011-09-04 kl. 23:11:52
URL: http://www.feliciagross.myshowroom.se
?? //

Underbar? Gillar du när han trycker ner andra och förstör deras självförtroende? :O

Vissa suger sjukt mycket på att sjunga och behöver få höra det, men det kan man säga på ett snällt sätt och han sa ju typ aldrig något snällt, ush nej jag gillar verkligen inte honom ;/

Och nej jag menar inte att låta taskig mot dig på nåt vis Zara, jag ville bara säga vad jag tycker och ja du får säga vad du tycker, jag ville bara säga det. :)

Skrivet 2011-09-08 kl. 09:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0