Tjaaaa

img_2231 (MMS)

Hej snyggingar! Idag ska vi till Grönan, kuuuult! Men jag måste bara säga att jag är så jäävla trött på domhär gummistövlarna! Jag vill inte ha dom!! Jag vill gå runt i shorts och ballerinaskor eller värsta vinterstövlarna och dunjacka.. Inte nått mittimellan-sklask-skitjobbigt REGN!? Men men. Juste! I förrgår var jag och världens finaste Chloé på make up stores 15 år jubileum. Chloé blir så äckligt bra på bild så det är sjukt!! Jag har några bilder jag kan lägga upp sen. De var hur coolt som helst :D sen så tänker jag ta asmånga bilder på Gröna Lund! Puuuuuussssss


Engla //

Träffa du Maria Montazami på make up stores? Hon skulle liksom vara där.

Kram Engla

Skrivet 2011-09-08 kl. 15:41:37
Anonym //

Varför har du inte converse eller några andra sneakers? Eller varför inte köpa ett par boots?

Skrivet 2011-09-08 kl. 16:09:44
Anonym //

OMG DU ÄR SÅ SNYGG ZARA♥♥♥

Skrivet 2011-09-08 kl. 17:13:10
Anonym //

vart har du köpt tröjaaan???

Skrivet 2011-09-10 kl. 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0