Tjaaaaaa

Hej bloggisen! Just nu sitter jag och väntar på perrongen att Palli ska komma... FATTAR NI HUR STORT DET HÄR ÄR??!!! JAG väntar på PAULINNE! Nej ni förstår nog inte. Det brukar (alltid rättare sagt) vara Palli som väntar på moi) jajaaaa nu kom hon hihi. Ingen av oss vill va med på bild just nu så jag det blir blir bildlöst haha. Jag vet att min blogg suger just nu men blogga är inte min högsta prioritering, ledsen. Puss!


Linn //

Hej!

Ville bara tipsa om min egna blogg!

Är igång och bloggar väldigt mycket och har faktiskt gjort en HELT NY design! :D

Du får gärna titta in och kommentera vad du tycker (:

Skrivet 2011-09-22 kl. 19:07:30
URL: http://jalinn.blogg.se/
Ellabellan //

Tjaa på dig själv hur går det med rösten? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0