Läser om fysikens lagar

img_8846 (MMS)

Hej bloggisen!  Jag snacka nyss med Erik i luren om verkligen ingenting.. Eller rättare sagt allting.. Eller inget speciellt, då kanske det heter haha. Han brukar alltid ringa mig när han inte har nått att göra. Vilken loner haha! Just nu ligger jag i sängen och läser Fysik. Gud vad BOOORRIIIINNNGGG!!! jaja jag har prov på fredag så jag måste plugga. Idag har vart en rätt så chill dag, vi hade typ två lektioner!  Aznajz :D nu på vardagarna blir det alltid lite segare inlägg men jag hoppas ni förstår det eftersom det är så mycket med skola och allt. Men jag lägger upp en nattinatti inlägg senare. PUSS


Anonym //

Vi ha samma bok i våran skola ;D

Skrivet 2011-09-19 kl. 21:17:40
Anonym //

hej jag vet att det inte är i när när heten av det du skrev men jag undrar vad du har köp din hunter stövlar <3

Skrivet 2011-09-19 kl. 21:28:22
Shenye Gorgi //

Hej zara jag heter shenye och är 11 år gammal jag undrar om du vet nån dubbnings sida?

Skrivet 2011-09-19 kl. 23:27:40
Kristina Svensson //

Hei Zara, håper du vil delta i min konkurranse, hvis du ønsker så gå inn på innlegget her: vil_du_vinne_en_stor.html" rel="nofollow">http://kristinasvensson.blogg.no/1316522206vil_du_vinne_en_stor.html

Skrivet 2011-09-20 kl. 14:47:41
URL: http://kristinasvensson.blogg.no
Botond Bogdán //

Hi, beautiful Zara! I don't speak swedish, so may I wrote to wrong blog... But I think, this language is very nice. On facebook I made a mistake, I set you as friend, but all I want to congratulate you in the name of Hungary. I am a bit older, just am I 24. You are a new Vainamöinen. Of course you have magical sound. In Hungary there are lots of singers, but I felt, You are Vainamöinen, not they. Please read Kalevala - Vainamöinen is there a magic bard...

Skrivet 2011-09-20 kl. 15:33:49
Alice //

Kommentera!!!!



http://turntolove.blogg.se/2011/september/hunters-vs-uggs.html <3

Skrivet 2011-09-20 kl. 18:09:55
URL: http://turntolove.blogg.se/
Anuk //

hey Zara, are you into country music? or just r&b/hiphop? I think you should expand your musical vocabulary beyond the realm of hiphop,if you wanna make it here in the US.there's just too many freakin hiphop/r&b artists out there.you know what i'm sayin?



hugs & kisses babe...i mean "PUSS"(hehe)

Skrivet 2011-09-20 kl. 19:11:31
Emma //

vi har en sådan bok fast i kemi!

Skrivet 2011-09-20 kl. 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0