hallå? vart är du, motivation?

Hejsan bloggisen!

Jag har precis käkat, pizza blev det. DAMN vad gott det var! Idag efter skolan drog jag och mamsen till Nacka Forum och köpte två jackor, massa linnen och basic tröjor osv. Sen dess har jag pluggat till fysikprovet. Jag HATAR skolan! det är helt sjukt hur otaggad jag är när jag är på väg till tunnelbanan och tänker ''yäy nu är det skola-.-'' Jag har ingen motivation för någonting längre knappt.. Har ni någon gång kännt så? Jag vill bara ligga i min säng hela dagen och chiillaaaa. Jaja jag är ju tonåring så man får väl skylla på det, eller hur? ;)


Alice //

Visa din shopping!



Jaa, såklart alla känner så ibland.. Men de är bara

att försöka arbeta mot mål (nu ska jag få A i det här ämnet osv)

och kämpaaaa även fast man typ är såå trött och verkligen inte orkar. För man måste. Nej, nu måste jag göra matteläxan .__.

Lycka till!

Skrivet 2011-09-21 kl. 21:54:00
T //

Snälla kan inte du visa dina jackor?

Blev de en Jofama ?

Skrivet 2011-09-21 kl. 22:07:03
Anonym //

haha skojja inte så känner jag hela tiden!

Skrivet 2011-09-21 kl. 22:25:11
Lo //

Men du har ju baletten? Den ser du väl fram i mot?

Skrivet 2011-09-21 kl. 22:34:58
Emma //

Snälla visa det du köpte :D

Skrivet 2011-09-21 kl. 22:36:28
fanny //

Du går i åttan va? För din egen skull fortsätt kämpa. Gjorde exakt samma misstag för ett år sen. Jag lovar du kommer bli så sjukt besviken på dig själv för att du inte pluggade i början av åttan. De kommer synas på åttans slutbetyg sen kan jag lova.. Keep going!! :)

Skrivet 2011-09-21 kl. 23:33:31
URL: http://fannybs.blogg.se/
Emelie //

läskigt, jag känner också så.. jag gillar dock själva skolan men nu har jag NOLL motivation.. knasigt!

Skrivet 2011-09-22 kl. 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0