Goodmorning!

img_1628 (MMS)

Hej bloggisen! För tillfället sitter jag på tunnelbanan och lyssnar på en feeeett bra låt! Om jag gör ett videoinlägg om hur jag fixar mig kommer det ta typ 20 sekunder haha no joke! Jag borstar håret (iblaaand) och täcker det blåa under ögonen om jag är trött, och böjer ögonfransarna... Så, nu slapp jag göra ett videoinlägg om det haha. Nu ska jag springs till skolan, puuuuuusssssss


Alice //

Jag har det! Gör en video där du typ visar lite dans kanske, och när du går ner i splitt o spagat och lite balansstående och piruetter och sådant! ahh, du kanske fattar ;) Men gör ett långt videoinlägg! hahah ;)

Skrivet 2011-09-13 kl. 15:38:45
Chloé //

sötis!

Skrivet 2011-09-13 kl. 17:10:37
AliciaJasmineღ //

Fin blogg :) Var gärna med i min tävling : http://aliciajasmine.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Skrivet 2011-09-13 kl. 20:58:23
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0