godish nattish

Snart ska jag gå och lägga mig höhöh. Nej men jag har nästan inte sovit någonting inatt MAMMA JAG LJÖG JAG SOMNADE FYRA! ´haha ni ba wtf? men mamsen frågar alltid mig om jag har sovit bra för att jag har jättemycket sömnproblem och idag så sa jag att jag hade sovit alldeles utmärkt... vilket jag INTE har gjort, så jag ska nog ta och lägga mig snart för jag är hur trött som helst!



åååh såhär ser New York ut ''by night'' är det inte asvackert? Jag saknar det...

Isabelle //

Åhh, vill så gärna dit!

Skrivet 2011-09-04 kl. 21:47:48
URL: http://bellens.blogg.se/
Linnéa //

Skitsnyggt!

Skrivet 2011-09-04 kl. 23:01:41
URL: http://frenchgirl.blogg.se/
bocks //

Zara, you're so fucking beautiful girl, but please, DON'T use make-up, it makes you so plastic, you don't need it pretty girl... stay natural :) When will I see you again singing? :)

Skrivet 2011-09-05 kl. 02:11:24
carro //

hej asså du ser bara för FAKE ut.. hur många år äer du egentligen?

asså plus att du pushar med brösten på ''egobilderna'' so fucking nerdy! var naturlig bara ett tips vetdu!

Skrivet 2011-09-05 kl. 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0