Drivbild från kollot!

img_7666 (MMS)

Hej bloggisen! Just nu sitter jag hemma hos en kompis och ska snart hem. Förlåt för dålig update men jag har suttit i möte med ett skivbolag. Spännande ;) haha innan det så köpte vi typ ett kilo smink på make up store, Näää inte riktigt haha. Jag lovar att uppdatera när jag kommer hem! Puss


Nicole :)) //

E det du på bilden? :))))

Skrivet 2011-09-29 kl. 22:06:39
frirsta //

hahahhaa kommer du ihåg när vi va på kolla när alla va uppe hela natten och när vi sminka killarna!!!!

Skrivet 2011-09-29 kl. 22:27:07
URL: http://fristaroules.blogg.se/
Alice //

När kommer du ungefär att släppa nästa skiva? Om du har någon på gång alltså :) Jag förstår om du vill vänta men jag tänkte att du verkar ha mycket på gång med Laila, skivbolag m.m så man undra ju lite ;)

Skrivet 2011-09-29 kl. 23:39:28
Laticha //

Guud vad sööt du är sådär ;)

Kan inte du lägga upp ett skojj video inlägg där du driver som en fjortis. asså att du sminkar dig som en och pratar som en osv. på skojj. för du säger ju sj du gör nästan aldrig seriösa video inlägg ;P

snälla gör det. skulle vara så kul att se!

Ha det bra kram! <3

Skrivet 2011-09-30 kl. 04:13:32
URL: http://lilsnooks.blogg.se/
Nathalie //

Rolig bild! ha ha! Ja, lägg upp en skoj video där du driver som en fjortis! Skulle va kul att se=)

Skrivet 2011-09-30 kl. 10:10:17
Lilly //

I agree with the bloggers above. You are indeed very funny! Maybe if your career in music doesn't pan out the way you dream, you can work as an actress! Or, who knows, you can even be one of those rare artists who can simultaneously have a career in music, cinema/television, theatre! A real jack of all trades! Who knows! Incredible difficult to achieve, but not impossible! First you have to work hard and prepare yourself the best you can, then when the opportunity comes, grab it with all you might! You are indeed very blessed and talented with a golden voice, that no one can deny! Like someone said, you have to point to the stars, to reach the clouds! Wish you the best!

Skrivet 2011-09-30 kl. 11:35:25
Dagmara //

Älskaaar dig Zara <3 :)

Skrivet 2011-09-30 kl. 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0