CAREFACE?

HEEEJ BLOGGISEEEEN!! höhöhö
jag tycker jag är så himla rolig höhö! Rasmus (han e bög, killar! haffa!) som sitter brevid mig tycker också jag är superrolig! haha nej men jag tänka bara berätta för mina kära läsare att jag kommer nog inte blogga idag.. föööör att jag slutar så sent och mina päron har baxat min lur. Don't ask why, dom är bara lite körda :) det var de. Jag längtar till helgen då jag är ledig, haha ja vem är inte det?

ojojoooj vaed oitressant inlägg men jaja haha. Btw rasmus är inte bög ahahaha
PUSS

nobody...
JAG SKOOOJA ALLA BRYR SIG HÖHÖHÖHÖHÖ.
nemen vafan nu måste jag skärpa mig.. inga mer
fjantinlägg höhöhö, typ.. nått sånt..


Anonym //

Skaffade Hanna nån blogg? Hon skulle väl göra det? :)

Skrivet 2011-09-05 kl. 17:14:53
lilly //

snygg blogg yaa...

kramizz

Skrivet 2011-09-05 kl. 19:00:01
Simone //

Du har väll vart med i idol? eller nåt sånt där sång-program iaf.. Svara på min e-mail eftersom att jag alltid glömmer bort ditt blogg-namn och att jag inte har någon blogg.. SÅÅÅÅÅ, jah..

Skrivet 2011-09-05 kl. 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0