BÄSTA!

HEJ BLOGGISEN!

Ni vetatt jag skulle till Grönan idag och se Veronica Maggio va? Så kom jag dit och mötte Andou, Chloé, Ammi, Majken, Therese, Ebba och Andrea.. fan vad många namn haha men jaja. Sen så visade det sig att Ebbas mamma äger Hela Gröna Lund.. FATTA VAD COOLT! Så säger hon ''Ja men vi ska ju vara i VIP delen'' haha och det mina vänner, det var bra platser det! Vi stod över alla om ni förstår Så vi stod och skrek och dansa och folk kollade typ mer på oss än på Veronica. Så där stod vi i VIP delen och åt och drack, hade allmänt trevligt och kul, medans 20.000 pers fick trängas där nere haha. LYYYYXXXX. Men nu ska jag ringa min kära mor och fråga om jag kan sova hos Ammi. Men Just nu sitter jag och Andou och snackar medans Chloé och Ammi går ut med Raffie.

BILDER KOMMER TRUST ME!

Cornelia //

Om du vill ha en ny desgin till bloggen kan jag göra en gratis. Jag tar vanligtvis 600:- för en design, men jag skulle verkligen vilja fixa din blogg! exempel på designer jag gjort är min egen blogg www.cornelijaaa.blogg.se , annars finns det fler på http://www.nelliesdesign.blogg.se, om du vill ha en gratis design, mejla mig på [email protected] :)

Skrivet 2011-09-24 kl. 00:39:31
URL: http://cornelijaaa.blogg.se/
Nelly //

hejsan. jag har en liten fråga, vet du vad som har hänt med Chloés blogg, de kommer liksom inte fram några inlägg osv?! konstigt. tänkte kanske att du visste varför! kram, löve your blogg

Skrivet 2011-09-24 kl. 10:51:04
ella //

Åh, nej, jag såg inte er / dig, ledsen :((( lova att lägga upp bilder, gud vad lyxigt det låter!!!



håller med nelly, varför kan man inte komma in på chloés blogg?!

Skrivet 2011-09-24 kl. 11:21:20
Anonym //

men så blir det när man umgås med chloes vänner. De har ju lite mer pengar, men det spelar ju ingen roll! Ha de bra :)

Skrivet 2011-09-24 kl. 14:08:56
Pat //

Awwwww >.< din möta .... jag älska ityour. din leende så förtjusande ♥ söt >/////<







Skrivet 2011-09-27 kl. 09:30:21
URL: http://www.facebook.com/Patz.ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0