ZARALARSSON på instagram

img_8088 (MMS)

Hej bloggisen! Jag stannade kvar jättelänge i skolan idag och stretchade så nu är jag vig! Haha nej men det är verkligen skönt ibland. Nu sitter jag i Slussen med snyggingen Selma och väntar på tåget. Juste hörrni! Nu har jag äntligen blivit aktiv på instagram, så följ mig där. Jag heter ZARALARSSON haha väldigt simpelt!


Anonym //

gör ett videoinlägg

Skrivet 2011-10-06 kl. 19:01:56
Dagmara //

Snyggt Snyggingen<3 Vf säger du hela tiden Snyggingen? Haha neejmen jätte söt bild! Puuuuus;**

Skrivet 2011-10-06 kl. 19:19:09
Matilda //

Hej, älskar din blogg :) Hela tiden har jag drömmt om att du skulle länka mig på din blogg, eller bara skriva något fint, det hade gjort så mycket i mitt liv. Snälla skulle du vilja göra det för min skull? bara skriva lite om mig och länka? Hoppas du mår bra. Många kramar till dig. :) svara gärna på detta iallafall. KRAMIZ

Skrivet 2011-10-06 kl. 20:00:36
URL: http://insidemee.se
Chloe ML //

SHIT! HERREGUD VILKA PÅSAR UNDER ÖGONEN DU HAR!!

MEN ÄLASKAR DIN BLOGGISH ZARA!! KRAMISAR

Skrivet 2011-10-06 kl. 20:41:37
Sanna //

Hey sweetie! Måste bara få säga att jag tycker att du ska skita i dom fula dumma kommentarerna du får. Dom är bara avundsjuka på dig. För att du är så fin,söt,snygga kläder, underbar sång röst osvosv. Så skit i dom. Dom skulle göra vad som helst för att kunna byta liv med dig. Puss o kram :)

Skrivet 2011-10-07 kl. 00:04:04
URL: http://Www.sannallundberg.wordpress.com
Pat //

awww!!♥ fin >< och vacker !! ♥♥ love youuuu ♥

Skrivet 2011-10-07 kl. 15:29:18
URL: http://www.facebook.com/atz.ny
Zoey Scott //

du är så söt flicka men när du gör en movment i dig inför dumma det är imponerande att säga det, men jag älskar dig

Zara och jag önskar att jag kan möta dig och jag älskar din röst och allt och du toppmodellen <3

Skrivet 2011-10-08 kl. 13:32:17
Anonym //

Du är hett som ett ägg

Skrivet 2013-01-05 kl. 23:08:20
Anonym //

min kompis gillar di jette mycket kolla p[ han vidor i you tube eller komentera nått till han http://ppetterssoon.blogg.se/
tack!!!!

Skrivet 2013-02-13 kl. 18:31:58
matilda //

hej du zara när du sjunger så nijuter jag det är som om du är min syster men det är du ju inte men jag är ditt största fäns krammar matilda

Skrivet 2013-03-24 kl. 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0