hands in the air

Idag skulle vi gå på en kemi-sak, ni vet? Egnetligen gjorde vi inte så mycket. Utan vi målade (rättare sagt tryckte) våra händer mot en stolpe på Selgels torg. Man gjorde ju så på dagis, kommer ni ihåg? haha ni vet när man gjorde löv med hjlp av att man målade färg på händerna. Det var exakt så vi gjorde fast på en offentlig plats! Så om ni vill se 8das händer kan ni gå till plattan om ni bor i Stockholm och checka in det.


först målade man på sin hand..


sen tryckte man handen mot pelaren. Den handen som redan är gjord, är min!


min och nellys hand!


efter det fick man tvätta av färgen




frida //

kan inte du lägga upp en video när du sjunger? :D

Skrivet 2011-10-14 kl. 22:21:00
Pat //

Woww...!!~ COOL <3

Skrivet 2011-10-15 kl. 05:07:35
Anonym //

Vem är Laila som du skriver om ibland att du ska till?? snälla kan du svara på det. Jag skrev den frågan för att tag sen men har inte fått svaret SNÄLLA svara

Skrivet 2011-10-15 kl. 14:12:54
ella //

har din syrra någon blogg?

Skrivet 2011-10-15 kl. 15:30:33
Olivia <3 //

Svar på första komentaren:



FÖRMODLIGEN LAILA BAGGE! :-)



Sedan vill jag komentera inlägget! :-)

Riktigt coolt! Synd att jag inte bor i Stockholm!

Skrivet 2011-10-15 kl. 16:49:06
URL: http://oliviasovanliga.bligg.se
Anonym //

har nelly en blogg om hon har kan du länka den

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:17:46
Maria Fiskerud //

Hej Zara!

Vad kul att du tycker att det var kul. Vi tyckte det var kul att ni var med också:)



Du har väl sett filmen och bilder på vår hemsida? Om inte så finner du den här och än en gång tack för att du och dina klasskamrater var med och för att ni sjöng så vackert:)



Filmerna: http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=-cyCfhSsFeA

http://www.youtube.com/watch?v=fZQq9DZMJsE



FB-sidan: http://www.facebook.com/RecyclePaint?ref=pb



Hälsningar

Maria

Skrivet 2011-10-20 kl. 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0