svar på frågor del 1

Vad är din favvolåt?

Svar: Jag har nya varje dag haha, men nust nu är det nog How to love med Lil wayne som jag la ut för inte så länge sen. Förrut var det bara det ''nya, coola'' låtarna man skulle lyssna på, nu skiter jag ärligt talat i hur gammal låten är! bara den är brrraaa.


Vilken klass går du i?

svar: Jag går i 8an.


Har du pojkvän?

svar: Nepp! men jag skulle inte ha något imot en just nu. Jag är jäääätteytlig när det killar, jag vet jag vet att man inte ska gå efter utsidan men utsidan ger en insidan en chans ya know.


Har du hånglat med någon?

svar: Jaaa? Jag går i 8an kära vänner.


Kan inte du visa ditt hem någon gång?

svar: Jo visst kan jag det!! Nu börjar vi äntligen bli färdiga med renoveringen, så snart vi är helt färdiga kan jag visa.


Sminkar du dig till vardags?

svar: Nepp! Jag brukar köra heelt natural.. men det är bara för att jag för lat för att orka sminka mig på morgonen haha.


Bästa tvserien?

svar: Desperate housewives och Pretty little liars! sååååå braa! kollar ni på det?


får man gå fram och säga "HEJ" ifall man skulle möta dig?

svar: Klart man får! jag blir bara jätteglad då! :D


hur ser din plånbok ut?

svar: Jag har ingen, Jag har alltid pengar i fickorna haha det är alltid lika kul när jag har glömmt kvar pengar och så hittar man dom nästa gång man sätter på sig jackan/byxorna.


hur lång är du?

svar: Jag är 1.60!


Hur många unika besökare har du per dag ungefär?

svar: Jag har runt 2000! det är helt fantastiskt, ni är bäääst! 


har Hanna en iphone?

?svar: Jag det har hon. Hela familjen har en iPhone 4 förutom mamma som vill vara lite rebell i guess, och 'våga' stå imot iPhone hysterin haha. Enligt henne trivs hon alldels UTMÄRKT med sin gamla sony ericsson. MAMMA TRUST ME! INGEN MOBIL ÄR SÅ BRA SOM IPHONE!


är du och din lillasyster bra kompisar eller bråkar ni jämt?!

svar: Alltså vi är ju syskon så vi bråkar ju såklart, men det är väl lite mittimella. Vi är väldigt bra vänner! Ibland kan vi ha värsta syskonbråken om ingenting i skolan haha det är bara för alla är nästan för bra vänner.


har du hål i öronen?

svar: Jajamensan! tre på höger och ett på vänster ;)


kan du inte visa lite typ hårtips?

svar: Grejen är att jag gör INGETING med mitt hår! Jo det är klart jag duschar och så haha och då andvänder jag Tresemé pro eller nått sånt, sen låter jag det bara torka. Jag brukar inte ens borsta det haha.


vilka är dina favorit affärer?

svar: Jag måste bara älska Hollister ch Abercrombie & Fitch (det är ju typ samma haha) och för er som inte fattar skilldnaden är det så att Det är samma ägare för båda äffärerna. Holister och Abercrombie är ett syskonmärke, så Hollister är Abercrombies 'ungdoms märke' Men det roliga är att allt ser EXAKT lika dant ut förutom att Hollisters märke är en Mås eller en fågel av nått slag och A & F är en älg! annars handlar jag mycket på ZARA H&M och BikBok.


Spelar du något instrument?

svar: Nej.. EMn jag skulle såå gärna vilja spela piano, det är så jäkla fint!


Vem gjorde din heder?

svar: Jag gjorde den.. eller det var jag som satte in den haha men jag gick till en studio och tog den som heter 'The studio' Jag blev inte speciellt nöjd med dom... jag SKA fixa ny header. Helt nu design! med nya kos mallar osv.


Har du några djur?

svar: Två kaniner! Ninen och Ninen :D


Vem är din förebild?

svar: Beyoncé! hur kan man INTE ääälska henne?


Har du färgat ditt hår någon gång?

svar: Jag har tonat det Brunt. Jag vågade inte Färga och det är jag glad för! för det kändes skönt och att vara den 'gamla' ´Zara när det blonda kom tillbaka. Jag trivdes inte som brunett. Blondes have more fun höhö.


Är du duktig i skolan?

svar: Nej.. tyvärr inte... Men jag sak börja satsa från och med NU! hahaha så börjar jag alltid mina måndagar med och säga ''Nu börjar jag satsa på riktigt!''


Skulle du kunna vara kompis med en 96:a?

svar: De' klart! Jag är kompis med jättemånga 96or ;)


Vad har du gjort med pengarna?

svar: inegnting :)


Gillar du balett?

svar: Jaa alltså när man går i vår skola är man tvungen att ÄLSKA balett! Eftersom vi dansar ca 25 timmar varje vecka.


Har du ett tips på bra låt att göra en dans till?

svar: Det beror verkligen på vilken dans su ska göra! men någon låt med bra beat i.


Det här var DEL 1 självklart kommer jag försöka svara på så många fråggor så möjligt men i DEL 2 och DEL 3 men om ni vill kolla på fler frågor jag har svart på är det bara på gå in på arkivet frågor och svar så kommer ni hitta det!








TOVA //

hej! jag är väldigt förtjust i dig(rösten ahha :D amen du fattar, right?:D) så kan du inte lägga upp ngt klipp här på bloggen när du sjunger? :D de skulle vara jätte roligt om du kollade in min bloGG ! :D <3

Skrivet 2011-10-12 kl. 20:05:37
URL: http://asingingbird.blogg.se/
Filippa:) //

Har du haft sex nån gång? för min syrra hade det första gången i 7:an:S

Skrivet 2011-10-12 kl. 20:16:36
Anonym //

Bara för att man går i åttan behöver man inte haft hångel. Jag har inet hånglat och jag går i nian, men ni i Stockholm kanske gör det extra tidigt? xd

Skrivet 2011-10-12 kl. 20:22:18
isabella //

oupa, mitt namn kom inte med. Men för alla som undrar så skrev jag kommentaren över.

Skrivet 2011-10-12 kl. 20:23:01
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Anonym //

ta inte förgivet att alla gör de, nu ska de inte bli så stort men att alla säger jag har men inte jag.

iallafall när gör du nästa frågesvar

Skrivet 2011-10-12 kl. 21:15:49
Emelie //

Bara föratt man går i åttan behöver man inte ha hånglat, jag går i tvåan på gymnasiet och har inte gjort det :(

Skrivet 2011-10-12 kl. 21:21:54
Dagmara //

Hej kan du snälla svara på min fråga ? :) hej Vill du bli vän med mig ??? i så fall kan du gå in på facebook och skicka ett meddelande till mig! Eller så kan du lägga till mig till dina vänner på Skype Snäääällllaaaa! min facebook: http://www.facebook.com/add_email.php#!/profile.php?id=100002344534000 /min skype dagmara.marks4/ jag vill lära känna dig bättre vi skulle kunna göra massa häftiga saker till exempel baka kladdkakar haha eller gå tillsammans till holje marknad och åka karuselle Tack! för ditt svar PUSS GMN<3



:):):)

Skrivet 2011-10-12 kl. 21:52:39
Nicholas Smith //

I know this may be off topic but,....... What is love? This is a serious question.

Skrivet 2011-10-13 kl. 00:38:53
Bella //

Pretty little liars! <3

Skrivet 2011-10-13 kl. 07:09:48
Bella //

en sak till man behöver inte ha hånglat bara för att man går i 8-an, chill bitch!

Skrivet 2011-10-13 kl. 07:11:18
Mirre!! //

PRETTY LITTLE LIARS <3<3<3 haha de e gryyymt!

Skrivet 2011-10-13 kl. 09:10:39
Jenny //

Som om det skulle vara någon slags norm att man ska ha hånglat när man går i 8:an... inte särskilt intelligent skrivet.

Skrivet 2011-10-13 kl. 11:11:08
! //

tkr så ba för att man går i 8an betyder de nt att man har hånglat men haha de har jag också med typ 100 personer!

Skrivet 2011-10-13 kl. 12:24:23
Anonym //

Men om du är 13 så brukar man ju alltid gå i 7:an... Började du ett år tidigare eller varför går di i 8:an när du är 1 år yngre? :)

Skrivet 2011-10-13 kl. 13:56:39
:/ //

men snäööa du hon kanske fyller år innan 2012? haha hon kanske bara inte har fyllt 14 ännu!

Skrivet 2011-10-13 kl. 14:28:29
Olivia <3 //

Hej! jag ville bara säga att du är en av mina förebilder! ( Och R. Kelly)



Jag går bara i femman men gillar din blogg ändå!

P.S jag gillar låten Greatest love of all som du

sjöng på auditionen. Den ska jag sjunga på skolan!

Önska mig lycka till! :-)

Skrivet 2011-10-13 kl. 16:02:49
URL: http://oliviasovanliga.bligg.se
Olivia <3 //

Hej igen! Glömde att säga att det vore roligt om du

Läste det här!

Hoppas vi träffas någon gång! ;-)

Skrivet 2011-10-13 kl. 16:04:54
URL: http://oliviasovanliga.bligg.se
Bella //

till: !

kan du inte stava wtf!

Skrivet 2011-10-13 kl. 17:08:27
Wilma //

Hur kan du gå i 8:AN när du är 98??

Skrivet 2011-10-13 kl. 19:32:29
URL: http://wilmawallina.blogg.se/
Wilma :) //

Hahahahh just det du är 97a

Skrivet 2011-10-13 kl. 19:34:55
URL: http://wilmawallina.blogg.se/
Anonym //

1. är du adopterad

2. kan du visa ALLA dina favorit plagg?

3. kan du visa allt du har från hollister

4. har du "små-lockigt" hår?



Skrivet 2011-10-13 kl. 20:28:45
haha //

fail Bella hon ! har stavat rätt, med lite slang tror jag?

Skrivet 2011-10-13 kl. 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0