Random bild på mig och älsklings-Nelly!

img_4881 (MMS)

Heej bloggisen! Jag är ledsen för att jag nästan inte bloggat alls under helgen men jag har bara tagit det lungt och inte gjort någonting, därför har jag inte haft något att blogga om. Men idag ska jag nog fika med några fina vänner på café 60, myys! Nu sitter jag i alla fall i bilen på väg hem. Vi har varit och köpt några skor som jag kan lägga upp bilder på sen! Haha inte för att det här blev en jätteroligt uppdatering men jag ville bara säga att jag lever. PUSSSS


Hanna Berglund ;) //

Hej Zara! Jag har några frågor :)

1. Ska du uppträda någonstans snart i närheten av stockholm så kanske jag kan få en autograf?

2. Har du gått i Gubbängsskolan? Ifall du har det så har jag hört dig sjunga på en skolavslutning! :)

3. Din syster, vad heter hon?

Kram<33 Hoppas du svarar!!<33 / Hanna

Skrivet 2011-10-22 kl. 17:57:28
Hanna Berglund ;) //

Hehe kom på en fråga till!

Har du fått några modelljobb?

Skrivet 2011-10-22 kl. 17:58:52
Amelie //

Haha du är så söt! ;)

Skrivet 2011-10-22 kl. 18:40:19
URL: http://ameeliie.blogg.se/
frida //

bor du i storstan i sthlm eller i en förort? :D

Skrivet 2011-10-23 kl. 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0