outfit

Här är en fruktansvärd bild på mig men jag e en snel hest och bjuder
stooooort! Da outfit of the daayyy

• byxor Hollister

• Blus Cubus

• Kofta H&M

• Jacka ZARA

• Skor HUNTERS





Tora //

Vilket är ditt favoritmärke? :)

Skrivet 2011-10-27 kl. 20:59:47
sandra //

undrar bara en sak : ska du komfimer (stav) dig? jag har nästan nyss börjat där och det är faktiskt rätt kul. om du ska komfimera dig hur tycker du att det är? :)

Skrivet 2011-10-27 kl. 21:40:06
Hannah .H. //

Hi Zara. My name is Hannah and I am from Chicago Illinois in The United States of America. I don’t speak your language so I’m going to try and translate what I want to say. I wish I spoke you language but luckily I am able to translate a lot of things. Do you speak any English? (I speak English) Anyway, I’m a big fan of yours and I think you have an amazing voice! I found you on YouTube awhile back. You have many fans here in the United States and I think you should create a YouTube account. You can sing covers of songs. I just love listening to you sing. Your voice is so powerful. You’re going to make it big on day. Thanks for taking time out to reading this. If you have a chance please respond. –Hannah .H.



TRANSLATION (Översättning) :

Hej Zara. Mitt namn är Hannah och jag från Chicago Illinois i The USA. Jag talar inte ditt språk så jag kommer att försöka översätta vad jag vill säga. Jag önskar jag talade du språk men lyckligtvis kan jag översätta en massa saker. Du talar någon engelska? (Jag talar engelska) Hur som helst, jag är en stor beundrare av din och jag tror att du har en fantastisk röst! Jag hittade du på YouTube ett tag tillbaka. Du har många fans här i USA och jag tycker att du bör skapa en YouTube-konto. Du kan sjunga covers på låtar. Jag älskar bara lyssnar till er sjunga. Din röst är så kraftfull. Du kommer att göra det stora dag. Tack för tar tid att läsa detta. Om du har en chans som svara. –Hannah .H.



P.S. du mycket vackra!

Skrivet 2011-10-28 kl. 00:05:37
emmy //

hej! Var bor du ? svara gärna i min blogg :) kram

Skrivet 2011-10-28 kl. 11:19:51
URL: http://gurkalskaren.blogg.se/
Emily //

Hehe Cool! ;D

Skrivet 2011-10-28 kl. 15:27:42
Anonym //

Hej, är du "riktiga" Zara som vann talang? :)

Skrivet 2011-10-28 kl. 17:48:30
Milla //

Har dere Hunters i sverige altså?

Så dumt jeg ikke visste det, ville jo spart penger på å kjøpt de der.

Anyways, du synger fab ;))

Hilsen meg fra det norske landet!

Skrivet 2011-11-01 kl. 22:56:15
URL: http://lektormilla.blogg.no
kellgren //

hejj , du e grymt snygg adda gärna

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000502630046

Skrivet 2011-11-02 kl. 00:47:46
kellgren //

hejj , du e grymmt snygg adda gärna http://www.facebook.com/profile.php?id=100000502630046

Skrivet 2011-11-02 kl. 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0