nänänänäää!

Men snälla! Zara bryr sig väl inte om att få fler fans i tråkiga gamla sverige? och hon har ju sagt tusen gånger att hon inte vill vara nån barn stjärna som Hannah Montana eller nåt! Lägg ägg idioter! förresten Zara haha din mamma är för skön asså!
 


Svar: DET ÄR KLART ATT JAG GÖR!? neeej jag vill inte bli någon barnstjärna, det har du rätt i, men vad folk tycker om mig i ''tråkiga Sverige'' spelar ju hur stor roll som helst! Det är ju ni som för hoppningsvis kommer köpa min skiva och det är ju NI som gör min blogg! Jag tror inte jag tackat er för det. Jag bryr mig inte om dom som hatar, Jag gör allt jag gör för dom älskar. Och jag ber om ursäkt i fall att jag gjort er upprörda genom att säga att Linni inte var tillräckligt bra. Men enligt MIG var hon inte det och JAG tyckte att hon skulle åkt. Jag menade ju inte att kränka henne men hon ser ju ut som en kille? HON GÖR JU DET! ingen kan ju säga nått annat! Har jag sagt att det är något dåligt med det? Jag blev bara väääldigt besviken på hur hon framförde sin låt, inte att hon glömde bort texten (för jag förstår att hon var nevös och det är MÄNSKLIGT ATT GLÖMMA, jag är vääärldens glömskaste människa) Utan för att hon bara stod där! Hon kunde nanananananat men hon bara STOD DÄR! det var det jag blev sur på! Och jag älskar att man får tycka exakt hur man vill i Sverige och det är så bra att ni finns där och rättar mig när jag fel! Ni är bäst! men no hate på min blogg hörrni! Haha ja, jag älskar min mamma!



PUSS


Milia //

Folk kommer alltid överdriva här på din blogg och det är såklart alla får tycka vad de vill men jag menar, du är stark som alltid måste stå emot alla taskiga kommentarer, dukitg du är. Bry dig itne om de taskiga kommentarerna som du får. Du är jätteduktig! ♥ Kram

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:48:45
Jakob //

Zara!!

Håll dig till ämnet.

Det vi (iafall jag) klagar på är att du har en fantastisk röst och många skulle göra allt för att kunna sjunga som du, men här sitter och låtsas vara någon annan, du behöver inte vara cool vi vill bara att du är dig själv och gör vad ditt hjärta brinner för och om det här är vad du vill visa världen så kommer du aldrig att nå toppen

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:16:57
Anonym //

Blir det några fler svar från frågestunden? ;P :)

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:26:27
Anonym //

jag kommer ihåg när jag såg på "jag ska bli stjärna" och så kollade jag på dig.

Ni skulle typ iväg till globen o skulle fixa till er lite.

Du sminkade dig,hanna satt i soffan och klippte sönder sina jeans, och så kommer din mamma in och bara "Neeej, hanna vad gör du de är faktiskt jag som betalar" och du bara "jaja mamma nu är det ändå kört" haha :)

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:44:32
Sara //

Ja, sånt saknar jag:(

Skrivet 2011-10-18 kl. 08:08:17
jess //

hon ser ut som en kille.

och hon tar killhormoner och hon vill se ut som en kille

så ja.

Skrivet 2011-10-18 kl. 12:28:38
Emma //

Jag älskar vekligen din blogg den är SUPER bra jag läser den typ varje dag!!!!<3<3<3<3

Skrivet 2011-10-18 kl. 15:00:27
Fanny //

Varje gång jag läser din blogg så skrattar jag. Det är patetiskt Zara. Du är en person som folk ser upp till, försök låta bli att smustkasta dig själv innan du växt till dig. Bloggen skulle inte försvinna bara för att du tryckt "delete", så kanske dags att tända lampan och inse vad som är ok att skriva. Får du en dålig kommentar, så väljer du själv om du vill ta åt dig eller inte. Du behöver bara inte förmedla dina argument om varför eller vad du tänkte när du skrev ditt eller datt. Det är inte svårare än att radera ett inlägg som du ångrar. Tycken om personer osv kan du hålla för dig själv, onödigt att skriva ut eftersom alla tycker olika. Var är den shyssta attityden? Om du kommer släppa en skiva, så är det många, inklusive jag, som jag tror lägger undan den innan kassan tack vare din attityd. Visa att du inte är den sorgliga typen, du är så mycket bättre. Kram

Skrivet 2011-10-18 kl. 17:50:10
???? //

sorry det här har inte riktigt med ämnet å göra.



jag var inne på youtube och sökte lite och så tänkte jag på att söka på dig:



hmm hon zara hon var ju jätte duktig undra hur det har gått för henne.



och då kom det inte upp en ända från 2011 där du sjöng men jag fick upp en annan där du sitter och pratar med dina kompisar. och jag ba



-det där kan inte vara fina sara som var så duktig...



jag såg ju att det var du men var är din motivation?

attityden?

zara du har en sån bra röst att du kan bli stor!?

förlåt för det här men du betedde dig lite som en fjortis en son som är o omtyckt i min skola..



käns inte längre som du skulle bli en kändis man har somförebild.



har du gett upp dina drömmar eller har du inga...

Skrivet 2011-10-31 kl. 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0