Inget personligt juuu!

Men hörrni! Komigeeen kompisar! Vad var det som var så taskigt med det jag sa? Jag menade ju bara att Linni skulle ha åkt ut. För att det är okej att glömma bort texten men det är INTE okej att stå som om man är helt efterbliven, utan man kör på! Som André och Robin. Och jag tycker inte att Linni är så bra, så därför jag hon skulle åkt. Någon annan kanske tycker hon är jättebraa, för alla tycker olika fast jag tycker inte hon är så bra i alla fall inte av det jag har sett för jag tycker hon är jätteöverkattad. Får man inte ens säga vad jag tycker i min egen blogg? JO för den handlar om MINA åsikter, MINA tankar. Den handlar om MIG MIG MIG i fall någon råkat missat det :) och jag kanske säger lite opassande saker.. Men jag är åtminstone 100% ärlig! Det är väl bra det, eller hur? Puss på er alla Linni-älskare


Clara //

Så bara för att man har en EGEN blogg om sig själv och sina EGNA åsikter så får man slänga ur sig precis vad man vill? Det som skrivs publiceras på internet så hela världen kan se det, så man måste vara försiktig!! Och särskilt om man vill bli "större än Elvis" och ha massor av fans och beundrare. Det är personligheten som gör dig till stjärna. Och en världsstjärna går inte och kritiserar på folks utseende. Spela roll om det är din blogg eller inte, det kommer föralltid räknas som en skittaskig grej att kommentera andras utseende.

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:14:31
Anonym //

Tänk bara på att det inte bara är du som läser din blogg .. Så chilla lite. Folk menade kanske också lite varför du skrev: och det är en kille, nej det är Linne osv. Ja det där kan man ta som en kränkning, så ba för du har rösten och utseendet behöver du inte tro att du är mr perfekt.

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:21:10
TOVA //

alla har vi våra egna åsikter. men man kan inte utrycka sina åsikter hur som helst! jag som är tolv år vet bättre än du och vet att man måste vara försikitg med de man säger (skriver) !

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:29:22
URL: http://asingingbird.blogg.se/
Anonym //

om du nu är å självsäker och så jädra bra.. varför lägger du då upp ett inlägg när du förklarar din sitvation? :S

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:32:54
Ajna //

jag tycker att linni borde ha åkt ut för länge sedan...

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:39:29
Angelina //

Varför dömmer du alltid folk på utseendet zara?!!

Jag vet att det är många som dömmer DIG på bla. utseendet, och jag själv tycker det är idiotisk, men sanningen e ju att DU gör det själv! Så sluta med det!!!!!!!

Skrivet 2011-10-16 kl. 18:56:51
Johanna //

hur många parfymer har du? vilken är din favorit? :)

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:05:56
Amanda //

Hon är ju bara ärlig Angelina,ska hon vara oärlig eller??Vad skulle man tjäna på det?

Hon vågar stå upp och säga vad hon tycker,sånna personer gillar många som säger sina egna åsikter!Förresten Zara din blogg är bäst <3

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:10:53
Anonym //

Rätt Zara!

När ska du svara på resten av frågorna? (:

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:10:54
Anonym //

Du har rätt ! LINNI SUGER , Såklart man får skriva vad man vill i sin blogg lix?

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:13:57
Anonym //

Ja exakt! Är man en riktig artist så fortsätter man, inte bara brakar ihop. För då kommer hon ju knappast klara pressen och allt om hon nu skulle bli artist.

Skrivet 2011-10-16 kl. 19:35:34
isabella♥ //

men herregud, det här är zaras blogg, om ni kanske inte visste det?! hon skriver exakt vad hon vill, seriöst blir fan frustrerad att ni ska klaga på att hon skriver vad hon tycker, hon tycker som hon gör och hon vill dela med sig av det, det är ni som inte ska läsa hennes blogg om ni tycker att hon ska sluta skriva vad hon tycker! okej, det hade jag att säga. tack för mig. nu skrev jag vad jag tycker, förresten jag håller me dig zara, linni är dålig..hon har ingen egen BRA röst, en egen röst men ingen BRA röst, hon sjunger som en kille, ser ut som en kille, tror att hon är en kille? hon ser inte ut som en artist, så hon borde åka, MEN det är kanske allt det jag skrivit nu som folk gillar hos henne? vad vet jag, så vi ser hur långt hon går. tack och bock för mig iallefall.

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:01:23
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Anonym //

Och det är inte heller okej att skämta om folks utseenden. Allvarligt, fyfan vad omoget.

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:32:11
do you even care? //

hej zara, absolut inget illa nu men ingen är perfekt så jag tycker inte att du ska skriva på en blogg som kanske tusen läser ! är det så snällt? tänk om linni skulle läsa den? jag tycker oxå hon ser lite ut som en kille men det är absolut inte snällt skrivet ! du är fan 15 år och borde fatta det ?!?! fast du är kanske en liten bitch ?

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:51:16
Vickie //

Såhär ser jag det:

Zara får skriva vad hon vill. Och jag tycker också att det var lite osnällt att döma på utseendet. Men jag bryr mig inte eftersom det är ju inte jag som skriver det. Fattar ni? Alltså det är väl faras eget fel om nån säger att hon skrivit det. Ni behöver liksom inte ta åt er det själva. Right?

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:54:17
URL: http://viickiiee.blogspot.com
Mikaela //

Eftersom detta är zaras blogg och ni har något emot att hon skriver ut hennes EGNA åsikter så ja hallå?

Sluta läsa hennes blogg då!

Inte för jag vill att Zara ska få mindre läsare, men ifall ni inte vill sluta läsa zaras blogg då, så ta istället med o sluta kommentera dumma saker!

Man skirver exakt vad man vill på sin egna blogg helt klart!

Zara är ju iallfall en sådan som står för vad hon säger o sådant,och det är bara bra det!Jag tycker ni alla som kommenterar dumma saker ska SLUTA, det blir så mycket roligare då för både er o zara!

Skrivet 2011-10-16 kl. 20:57:22
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/
<3 //

Håller med!! Bra att du sa till dem!!! De ska inte kritisera dig på din egna blogg!!!!!

ha det sötis!!!<33333

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:12:26
Victoria //

Bästa bloggen haru Zara! Får man adda dej på FB elr vill du bah ha din vänner där?! Btw: ZARA IS DA SHIIIIT!

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:13:41
Anonym //

FÖR FAN, LÅT ZARA VARA! DET ÄR HENNES JÄVLA BLOGG MED HENNES JÄVLA ÅSIKTER, HUR VET NI ATT HON MENA ATT DE VAR DÅLIGT ATT HON TYCKER ATT LINNI SER UT SOM EN KILLE?

EFTERSOM ATT NI INTE VERKAR HA SAMMA ÅSIKTER SOM ZARA TYCKER JAG ATT NI SKA LETA EFTER EN ANNAN BLOGG SOM PASSAR ER BÄTTRE ISTÄLLET FÖR ATT HÅLLA PÅ OCH KOMMENTERA MASSA SKIT HÄR!!!

TÄNK OCKSÅ PÅ LINNI, OM LINNI VILL BLI STOR STJÄRNA SÅ ÄR DETTA NÅGOT HON MÅSTE KLARA OCKSÅ, NÄ, HON MÅSTE KLARA AV SAKER SOM ÄR TUSEN GÅNGER VÄRRE!



LINNI SKULLE ÅKT FÖR LÄNGE SEN, LINNI SER UT SOM EN KILLE OCH ZARA HAR SÅ JÄVLA RÄTT, MEN JAG SÄGER INTE ATT HON BEHÖVER SE UT SOM EN TJEJ, HON FÅR SE UT HUR FAN HON VILL SOM ALLA ANDRA.

MEN GE FAN I ATT GE ER PÅ ZARA.

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:14:43
Anonym //

MEN EFTERBLIVNA MÄNNISKOR! BARA FÖR ATT DET ÄR ZARAS BLOGG BETYDER DET INTE ATT HON FÅR TRYCKA NER FOLK FÖR DERAS UTSEENDEN, DET ÄR F.E.L! FATTAR NI INTE DET? DET SPELAR INGEN ROLL ATT DET ÄR HENNES BLOGG, OCH N.E.J HON FÅR INTE SKRIVA VAD HON VILL BARA FÖR ATT DET ÄR HENNES BLOGG. MAN FÅR INTE KRÄNKA FOLK OAVSETT VAD.

Jag tror att ni är gamla nog att förstå det, spela inte korkade.

Så jävla pinsamt.

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:36:50
Chanelle //

Du har självklart rätt för att tycka vad du vill,FAST det som irriterar mig är att det finns så många sätt att formulera det budskapet ville få fram. Ja, hon glömde texten och du gillar inte henne särskilt mycket. Att kränka och trycka ner Linni är inte rätt. Jovisst, det är din blogg där du skriver vad du tycker fast det betyder inte att du får biljetten som låter dig skriva absolut vad du vill om folk. Du kanske skriver " Inget personligt ju" som rubrik fast du får ju ta och inse att det du skrev är personligt och kommer att uppfattas precis så. Inser inte du det?

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:47:19
URL: http://chally.blogg.se/
Wilma //

majoriteten håller me zara såååå...

alla som är emot henne kan ju lägga av (Y)

Skrivet 2011-10-16 kl. 21:47:39
Felicia //

You go Zara!

Du får tycka precis vad du vill, och alla som är emot får ju faktiskt ta o inse att Linni inte gjorde ett bra framträdande punkt slut.

Sen finns det såklart folk som tycker om Linni, men då får ju dom tycka så.

Alla negativa o sura kommenterare kan ni snälla sluta kommentera?!?

Det är jättetråkigt att typ 1/3 av Zaras inlägg måste handla om era tråkiga kommentarer och att hon måste försvara sig själv.

Det här är hennes blogg, inte eran!

Läs någon annans blogg som är mer i eran stil än att klaga på Zaras!

Skrivet 2011-10-16 kl. 22:16:23
Dagmara //

Zara håller med dig linni suger! Puss<3

Skrivet 2011-10-17 kl. 07:18:41
Clara //

Nu får ni ta och ge er! Det är Zaras (korkade) val att döma folk efter utseendet, men det spelar väl ingen rolm VEMS blogg det är - jag menar man har ju ingen rätt att kränka folk för det. Jag menar då kan ju jag starta en blogg och kränka Zara - för det är ju MIN blogg, eller hur? NEJMEN FATTAR NI?? Så här kan man inte göra, spela roll vems blogg det är. Sluta vara så taskig, du skulle aldrig våga säga det till Linni öga mot öga. Isåfall kommer du få typ högst 10 fans, och det är de som håller med dig. Däremot fattr jag att "jag kan väl sluta läsa Zaras blogg då" men fattar ni inte poängen? Om jag slutar läsa - big deal. Däremot, man måste säga vad man tycker, och försöka göra skillnad. Som Lady Gaga, hon betalar otroliga summor för att få t.ex mobbing olagligt i USA, men hon kan ju säga "jag bryr mig inte, ingen mobbar MIG" men hon vill ändå få fram sin åsikt och göra skillnad. Jag säger inte att detta är mobbing, (vi går inte så djupt) men ni är gamla nog att fatta poängen med det jag vill få fram.

Skrivet 2011-10-17 kl. 12:41:51
men hallå? //

det är zaras blogg fattar ni inte hon skrev ju det. Som om inte ni har sagt nåt till nån. precis, hon mobbar ju inte direkt hon lini eller va fan hon hette, hon säger: ahh jag hejar inte på lini hon var dålig! så what vadå får man inte tycka va man vill eller joo det får man, sen lini ser ut som en pöjk men hallå hon har ju inte sagt att det är något fel med det. Så stressa inte upp er om ni inte har något vettigt att skriva!

Skrivet 2011-10-17 kl. 15:54:18
Jenny //

Det är väl snarare VÄLDIGT personligt riktat om man talar om någons utseende.

Men om du nu anser att man får säga precis vad man tycker om folk så kan jag väl passa på att tala om att JAG tycker att DU verkar vara en tjej som bör fundera över sin egen karaktär i stället för att kasta ur sig åsikter om folk till höger och vänster!

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:49:29
Anonym //

men allvarligt, fan vad trött jag blir. det spelar ingen jävla roll att det är hennes blogg och hennes åsikter, man kläcker inte ut dig såna saker hur som helst. Dom åsikterna ska man hålla för sig själv, det vet ni förfan.



Slutats: DET SPELAR INGEN ROLL ATT DET ÄR HENNES ÅSIKTER ELLER HENNES BLOGG, MAN HÅLLER SÅNA SAKER FÖR SIG SJÄLV.

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:00:10
Mirjam //

LOL, orka? Det är ju Zaras blogg jag tror nog inte hon har bett er att läsa? Alla har ju sina egna åsikter, skaffa mognare läsare Zara, for real :P

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:43:41
URL: http://mirjamderko.blogg.se/
Anonym //

Zara seriöst, du håller verkligen på att bli en ny Kissie och du kommer aldrig någonsin bli större än Elvis. Bara inse det? Jag tror helt kart tt du kommer bli världskändis, men en legend eller så, liksom glöm det... Legender har talangen, och personligheten. VISSA har utseendet. Du har talangen, halvt utseendet och inte alls personligheten.

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:46:45
puckon //

lägg inte i e så jävla mycket hon har ibte sagt att det är nåt fel att linni ser ut som en kille. Hon är tonåring, men alla som läser hennes blogg är nog inte tånåringar utom JAG!!

Skrivet 2011-10-18 kl. 15:49:14
Anna //

visste de e dina åsikter och så men den sista kommentaren var jävligt onödig zara. du borde väl ändå fatta att folk blir upprörda... not so smart...

Skrivet 2011-10-18 kl. 20:22:36
Mikaela //

Och alla som blev så sura o de, alltså Linni vill lixom vara en kille, hon tar nå tabletter bara så ni vet!

Skrivet 2011-10-23 kl. 21:02:28
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0