''din garderob ligger på golvet'' NAAAAT!

Hej bloggisen!
Nu måste jag plocka upp mina kläder i mitt rum för att mamsen har stått och tjatat på mig i 2 timmar att hela min garderob ligger på golvet. ÖÖHHH mamma... min garderob består inte av typ ett par byxor och en tröja. För det jag hittar när jag kommer in är just det. Haha att hon alltid ska överdriva! Som att när jag frågar henne vad klockan är så ska hon alltid dra på med 40 minuter om det är sent, så att det låter ännu senare! Men nu måste jag gå och plocka upp min ''garderob'' PUSS

 



Preow Bäckström //

Hej Zara!



Du äger på att sjunga! Och du har en jättefin blogg!

Kolla in min? www.PreowB.blogspot.com puss

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:24:23
URL: http://PreowB.blogspot.com
Anonym //

du är jättesnygg !

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:35:54
Hanna //

Jättefin bild på dig, verkligen superfin!! :)

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:45:56
URL: http://hannahyltencavallius.blogg.se/
celina //

du är jätte söt snygg och snäll tjej men du är lite kaksig ibland. PUSS! <3

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:47:19
Anonym //

Hahahhah!

Gör en del 4 ocksååå! :)

snäll kommentar där ovanför, yao

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:54:41
Alicia //

Någon skrev det här i en annan kommentar och jag håller med men jag vet inte om zara har läst den så jag kopierar-klistrar in



Zara skärp dig!!

Ja det är din blogg, men vad jag ser så har du inte laggt upp ett enda videoklipp på dig när du SJUNGER, som jag trodde att den här bloggen var till för.Skulle ha varigt ganska bra för din kariär om du redan hade fått en del fans, eller satsar du fortfarande på musiken?Om du fortfarande gör det så visa världen vad su kan.

Hörde att du har Beyonce som förebild då borde du ju veta någott om det här, för hon satsar alltid så mycket och gör hela tiden allt för att hennes fans ska tycka om henne.

Och det är en av de bästa sakerna med beyonce hennes kontakt med hennes fans, även folk som inte gillar hennes musik kan inte låta bli att gilla henne.

Och om du tycker att jag låter arg så tycker du rätt för du har en fantastisk röst och en stor möjlighet att komma riktigt långt så ta den chansen och slösa inte bort din tid på skit.

Det är inte för sent men just nu går du i fel riktning isllafall i dina fans ögon(även om de inte vill erkänna det för sig själva)

Använd ditt liv till vad det kan annvändas till.

Skrivet 2011-10-17 kl. 19:55:07
Anonym //

Men snälla! Zara bryr sig väl inte om att få fler fans i tråkiga gamla sverige? och hon har ju sagt tusen gånger att hon inte vill vara nån barn stjärna som Hannah Montana eller nåt! Lägg ägg idioter! förresten Zara haha din mamma är för skön asså!

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:05:01
Jakob //

Om du hade läst hennes kommentar skulle du inte ha skrivit det där för det stämmer inte det du skrev:)

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:08:26
anonym //

Hej zara jag tror jag är kär i en av dina kill kompisar Erik rapp heter han vad ska jag gö?

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:10:14
Bella //

Haha asså ni snackar precis som om det är hennes plikt att lägga upp videos och sånt bara för att hon kan sjunga! Ni kan skärpa er om det är någon som ska göra det!!! Hon skriver ju själv att hon är med i talangjakter och går till Laila! Hon slösar väl bort sin tid på vad hon vill! Men jag kan hålla med om att det hade varit roligt om hon lagt upp någon video när hon sjunger:)

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:15:07
just answered //

nämen tja tja ,jag kan inte skriva så mycket för jag ska kräcka upp min senaste måltid som jag åt ,, jag måste ge dig tips för din blogg blir ingenting om du försätter så här.sluta använda lager av smink på ansiktet du vill inte se ut som en häxa eller draq quen . söta lilla raring chole har märkeskläder inte du så sluta ljuga eller ljug mer om att du fick din chanel väska igår ,, färga håret brunt mina kära kallar dig bimbo ,, not good baby så följ råden och gör som jag vicka på gumpen hångla med grannen och hångla hela dagen

Skrivet 2011-10-17 kl. 20:21:52
Jakob //

Bella:"hon slösar väl bort sin tid på vad hon vill"

Hon har en gåva jag vill bara att hon ska annvända den:(

Skrivet 2011-10-17 kl. 21:05:47
Anonym //

Skrivet 2011-10-18 kl. 06:42:19
sofie <3 //

Åh Zara du är så himla fiin! <3

Du har också en underbar sångröst, snälla snälla du..kan du inte sjunga nån gång i ett videoinlägg? :)

Jag har ingen blogg så du kanske kan svara i ett inlägg istället, om du orkar asså ;) hehe. Ha det bra! // Sofie <3

ps. Jag har varit ett fan av dig sen du var med i talang, du är så bra!

Skrivet 2011-10-18 kl. 16:39:31
vilma //

Har det kommit snö i Stockholm?

Skrivet 2011-10-18 kl. 18:55:40
Hanna //

Kan inte du visa bild på ditt rum?

Skrivet 2011-10-18 kl. 22:30:22
Shqiponja //

Bilden man ser på instagram :)

Skrivet 2011-10-19 kl. 19:32:56
URL: http://mylifeasponja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0