bra appar!

Hellooooo bloggisen! Dom flesta har ju iPhones och Androids idag så därför tänkte jag bara tippsa om roliga, bra och nödvändiga appar! Den första ääääärrrrr...


HIPSTAMATIC!
 
Den här appen är helt fanatastik att rediera bilder med! Och¨man
behöver inte ladda upp dom som man måste med Instagram. det
är ett men ett - är att den kostar 15 kr.



SONGIFY


SONGIFY är en skitrolig app som gör att rösten kan bli hur
som helst. Man pratar helt vanligt Sen när man trycker om
hur man vill att det ska låta så låter det azzzkul! Rösten blir
heltenkelt autotunad. Hört att Britney Spears är en flitig använ-
dare av just den här appen!!!!



VIBER
     

Den här Appen är så gratis den kan bli! Den kosat inget
att ladda ner och man smsar och ringer gratis till andra
med just den här appen, så se till att dina vänner också
skaffar den! Den här appen måste ju Ove från solsidan
ÄLSKA! smsa helt gratis! era päron blir säkert också glada
när som ser att eran mobilräkning inte är sky-hög!!



RABBLE



Den här appen kan man fan tro att den' är för bra
för att vara sant! Man får  nämnligen hur mycket
rabatt som helst och i vissa fall helt gratis saker. Den
ger  dig spännande erbjudanden och kuponger direkt i
mobilen! greate mate ju! Senast Var jag ute med Mamsen
och vi skulle gå på Subway. Då hade som ett erbjudande
(rabble) att om man beställde en meny så fick man en
gratis! hur awesome är inte det!? Ladda bara ner den,
ni kommer spara hur mycket som helst!!! LÄTT VÄRT!


FAKE-A-TEXT



Den här appen gör så att man hur lätt som helst
kan lura sina vänner. Man skapar ett eget sms
så jag kan skriva något jättekonstigt och sedan
bestämma vem 'som har skickat det'. Efter några
Minuter (man kan bestämma hur många) kommer
det upp ett sms från den personen och han/hon
kommer bli jätteförvirrad. Haha det är hur svårt som
helst att förklara hur den här appen fungerer men
det är dö-kul! Finns även 'Fake-a-call'



Sen finns det ju andra appar så som Facebook, Skype, och wordfued men jag gissar på att alla redan har dom eftersom dom är vääldigt vanliga så dom skippar jag och berättar om. Jag är inte helt hundra på om vissa av dom här apparna finns på Smartphones men jag tror det! Sen så har jag ju självklart flera appar men dom kanske jag skriver om någon annan gång. Ska jag göra det? och en fråga till er, om ni har en smartphone/iPhone vilka är ERA favorit appar? KOMMENTERA












cajsa //

Skrivet 2011-10-18 kl. 21:40:57
URL: http://ac
cajsa //

det är jättekul när du gör såhär! :)

Skrivet 2011-10-18 kl. 21:41:44
URL: http://cajsasblogg.devote.se
Anonym //

de är så kul att du gör sånt här

Skrivet 2011-10-18 kl. 22:08:41
Anonym //

Jättebra tips, jag ladda ner allt förutom

hipstamatic, för det kosta, hehe!

Men ja, det är kul när du gör sånt som detta! Kramis, din blogg ääger!

Skrivet 2011-10-18 kl. 22:30:16
Anonym //

Jag laddade ner den där fake a text :P men jag fattar inget, den man skickar till svarar inte, de e ngn annan som svarar xD <3 ska de va så? haha <3

Skrivet 2011-10-19 kl. 10:20:13
Anonym //

Jag laddade ner den där fake a text :P men jag fattar inget, den man skickar till svarar inte, de e ngn annan som svarar xD <3 ska de va så? haha <3

Skrivet 2011-10-19 kl. 10:20:22
Malina //

Hejj! :)

Typ dagen innan du la ut inlägget så tänkte jag på ifall jag borde kommentera vilka som är dina favorit appar, så när jag så att du hade skrivet det där inlägget så började jag faktiskt skratta! :D

Skrivet 2011-10-19 kl. 16:16:42
Anonym //

Vad har du för mobil då? :) Och det är kul att du gör så här jag tycker du kan fortsätta. ;)

Skrivet 2011-10-19 kl. 17:57:50
Emmie //

Tja! Tack för tipset om apparna ;) Btw jag har börjat följa dig på instagram, ja heter eemmieefoto :) Följ mig?

Skrivet 2011-10-20 kl. 15:57:50
sanna //

fortsätt med sånthär, det är super bra!

mina favoriter är Nyon cat eller vad det nu heter, ahah as kul man kan inte få nog av det! :)

Skrivet 2011-10-20 kl. 16:31:30
URL: http://sannallundberg.wordpress.com
Olivia //

Hej! Jag såg dig på talang för två (?) år sen. Du sjunger SKIT BRA! :D Skulle vara kul om du kunde kolla min blogg och kommentera :D

Skrivet 2011-10-21 kl. 16:22:17
URL: http://oliviastener.blogg.se/
Anonym //

Man måste inte alls ladda upp bilderna på instagram...

Skrivet 2011-10-21 kl. 21:16:07
eve:) //

lägg ut mer appar!

Skrivet 2011-10-22 kl. 14:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0