svar på några frågor del 2

om du ska byta skola, när ska du göra det?

Svar: Jag skkaaaa byta skola. Det är bestämt.. Tråkigt, men ändå väldigt skönt. Jag kommer byta till Kulterama i Hammarbyhöjden och börjar på vårterminen i 8an där.


när du gick på cheerleading, var det någon som hette emilia kitty som gick där med dig?

Svar: Nope, men därimot var det en tjej som hette så på mitt kollo som jag gick på sommaren 2011 (den här sommaren alltså) fast hon stavade Emilia Kitti. Menar vi samma?


alltså det är fan war nu! en tjej börjar bli populär & jag börjar kallna, vad fan ska jag göra ?

Svar: Varför är det war? jag tycker det är jääätteeetööntigt att man ska bråka om vem som är populär eller inte. Att det finns dom coola och så finns det nördarna. Driver ni med mig eller? Är det så på riktigt? För så har vi i alla fall inte i min klass som jag går i nu. Där är ALLA MED ALLA och det finns inga jävla gäng. Kommer ni ihåg när man sa på 6års att man inte kan leka fler än två- Det kan man visst! Vem bestämmer att hon är populär. Om man får mycket uppmärkashet för att man är snäll är väl det jättebra! Och om man får uppmärksamhet för att man är bitchig så är det ändå bättre uppmärksamhet än ingen alls. Chees...


Tyckte dina föräldrar att det var okej att du sökte till talang? asså jag har ingen erfarenhet överhuvudtaget i sångtävlingar och min päron säger hela tiden till mig när jag vill börja "men du kommer ändå aldrig och klara det!" Jag tycker att det är fel!

Svar: Ja det är klart dom tyckte det var okej att jag var med i Talang! Och att dina föreldrar säger till dig att du inte kommer klara det är otroligt fel! Dom ska ju stötta dig. Man behöver inte vara med för att vinna heller. Jag har aldrig vunnit en ända talangtävling förrutom Talang och Helges talangjakt som jag vann förra året. Man ska göra det för att det är kul, inte för att vinna. Självklart är det jättekul att vinna men priset man får kommer ändå bara stå där på din hylla sen, det är ju själv aupplevelsen! Haha fan vad poetisk jag lät men det är sant!


Vilken mobil har du?

Svar: En svart iPhone 4. Jag känner inte att jag behöver den nya 4s men om jag fick välja skulle jag självklart tagit den! En vit! Enligt mig är vit så mycket snyggare.


På chloes fester brukar ni typ ha alkohol och hur många brukar du hångla med då?

Svar: Chloé har bara haft en fest. Varje helg är det alltid någon som styr så det finns ju alltid nåågon fest man kan gå på men Chloés var stört rolig! Resten tänker jag inte svara på.


Skulle du hellre vara opopulär och ha 5 äkta vänner som skulle kunna gå i döden för dig eller vara populär och ha 500 falska vänner som aldrig skulle gå i döden för dig?

Svar: Lätt 5 äkta vänner. Hatar falska människor. Men sen så finns det ju dom man inte känner så bra men man fortfarande kallar kompis och det är ju helt okidoki för man kan ju inte känna alla super bra! MEn det är skilnad på att inte känna varandra jättebra eller vara falsk.



Ylva <3 //

Tycker att du svarar ovanligt bra. o.O

Skrivet 2011-11-26 kl. 17:13:32
Conne //

Bra svar på frågorna :)



Det går att uppdatera en Iphone 4 till en Ipone 4S <3

Skrivet 2011-11-26 kl. 17:26:34
Linnea //

Just det, haha. Råkade stava fel ;) Hon som jag känner heter Emilia Kitti så då är det nog samma :D Då kanske du känner henne??

Skrivet 2011-11-26 kl. 17:59:07
Nicole;) //

Du är väll 98? Men varför går du då i åttan?

Kraaam!!:)<3

Skrivet 2011-11-26 kl. 22:17:04
Isabelle //

Du sjöng I believe med shenie vad heter den artisten som sjunger den egentligen ?

Skrivet 2011-11-26 kl. 22:51:28
URL: http:// bellalindeman.blogg.se/
Olivia //

Hej! Jag heter Olivia och är kompis/klasskompis med din lillasyrra Hanna och det heter nt Kulterama utan Kulturama och det ligger i Hammarby Sjöstad! XD Känner mig lite tjatig att jag rättar men så är det nt! Men det ska bli kul att du börjar i samma skola som jag! :)

Skrivet 2011-11-26 kl. 23:32:26
Agnes //

Varför byter du skola? Känner du nån där?

Skrivet 2011-11-26 kl. 23:42:27
Anonym //

Hej zara jag älskar dig du är bäst!!

Skrivet 2011-11-27 kl. 20:58:20
Anonym //

Känner du Clara Malmström?

Skrivet 2011-12-01 kl. 23:23:57
simon josefsson //

hej zara kolla in mon blogg skriv gärna i min gäst book vad du tycker kram på dig love you fron singel killen

Skrivet 2012-02-23 kl. 19:59:32
URL: http://http://www.123minsida.se/singelkillen/7950084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0